pondelok 12. septembra 2005

Bez netu, cast prva

Nemam co dodat $$:-))$$Skutocne som povazoval za podstatne vytvorit novu rubriku a tou nie je nic ine nez Zle Veci pretoze to uz dalej neslo inak $$:-))$$ Odstrihnuty I. O tom ako som prisiel o net Streda, 7.9.2005 Netusim, kedy sa toto dostane na net, lebo to o com pisem s tym dost suvisi. Akosi som spustil pocitac a internet nenabehol. Nuz co, klasika. Tak som to chvilu nechal tak a potom som to skusil znovu. Zase nic. Tak som sa pozrel na modem a co nevidim? Neblika. A to by blikat mal. Tak som ho skusil zastrcit hlbsie do USB portu a znovu som sa pokusil pripojit. Neslo. Hladina paniky este v normale. Tak som sa teda pozrel do network connections ci tam modem je. Nebol. Dobre, nejak sa odinstaloval, nic sa nedeje. Strcim instalacne CD do mechaniky a ten kram vyhlasi ze uz je nainstalovany. Okay. Pozrel som teda utilitu, ktora hlasi ze ako je na tom modem, ci je pripojeny a ci je pripojena ADSL linka. Obe odpojene. Tak som teda modem z USBcka vybral a zastrcil znovu. Hlaska windowsu ze "Device not recognized", t.j. zariadenie nerozpoznane. WTF?!! Napadlo ma ze to moze byt tym ze som si nainstaloval podporu USB2, tak som teda modem skusil dat do stareho kompu, kde je len USB 1.1. Tam bol divajs rovnako nerozpoznany ako na mojom pocitaci. Takze vam s lutostou musim oznamit ze ma zrejme naveky opustil modem, cez ktory preslo pocas jeho 21 mesacnej sluzby minimalne 300GB dat. Zacinam sa bat, ze co sa mi stane na buduci tyzden. Najprv disk, potom nehoda, teraz modem... aj ked medzi diskom a nehodou bolo 9 dni a medzi nehodou a modemom 11 dni. Tak podla logickeho postupu sa mi o 13 dni prihodi zase nejaka zla vec $$:-))$$. Odstrihnuty II. O tom ako som si kupil noviny Stvrtok, 8.9.2005 Stale bez modemu, stale bez internetu, stale znudeny. Tak by sa dal charakterizovat moj sucasny stav. Upratal som si stol, umyl som riady, kupil som si noviny. A stale sa nudim. Neustale sledujem moj zlepsujuci sa ksichtovy stav. Je to dost ubijajuce, pozerat sa stale na to iste $$:-))$$. Presiel som si zbierku mojich filmov a rozhodol som sa ze si pozriem Dennik Princezny II. Vrazil som CD do mechaniky, pustil film a ze bez zvuku. Tak som vypeckoval repraky naplno, equalizer v BSplayeri na +20dB, sound na 100% a furt ticho. Az na reprakovy sum. Najzvlastnejsie na tom bolo, ze winamp fungoval uplne bezchybne... Tak som teda vyskusal Spider-mana a ten bol tiez bez zvuku. Akoze nemam uz tak dost zlych veci $$;-)$$. Ale nic no, checkol som zvukovku a ze "no audio device", no blbeeee. Nezostalo mi nic ine nez preinstalovat zvukovku, co pre zmenu sposobilo, ze mi odisiel taskbar... resp. prepol sa na tzv. "classic style", t.j. Win 9x/Me. Divne veci sa to deju. Restartol som kompjuter a opat som vrazil do mechaniky Princeznu. A zase ziadny zvuk... tak som zase vypeckoval equalizer na +20dB a uz bolo aj pocut. Tak som to vytiahol este vo ffdshow audio na 200% a potom to bolo v pohode. Vecer som vyrazil na stretnutie ohladom stanovacky, ktora mala byt cez vikend. Tam som sa dozvedel ze ziadna stanovacka nebude... ak spravne pocitam, tak je to stvrta vaznejsia zla vec za posledny mesiac. Ale nic to za to, aspon som pokecal s kamosmi, ktorych som minimalne 10 dni nevidel. A aby som nezabudol, Zuzka mi slubila, ze mi pozicia jej modem, pretoze ho nepotrebuje. Zacina sa blyskat na lepsie casy. Odstrihnuty III. O tom ako som nespustil pocitac Piatok, 9.9.2005 Nastal piatok. Rano som vyrazil do skoly na zapis. Raz rocne si nadupat nervy. Dve hodinky v rade cloveka skludnia. Teda najprv vas to totalne vynervaci a potom je vam uz vsetko jedno. Napadla ma super vec - vzdy ked sa ma niekto opytal co sa mi stalo (po pohlade na moju zjazvenu tvar), odpovedal som ze boli traja a ze by mal vidiet ich $$:-))$$. To bola asi jedina piatkova zabava... vlastne nie, potom som sa isiel bicyklovat a vecer na oslavu. Oslava v krcme namiesto stanovacky, poviem vam ze to bola slaba utecha. Zuzka, inak blondyna, mi oznamila ze modem zabudla u Kirsa a ze instalacky mi hodila na FTPcko, co je vskutku vynikajuce, kedze nemam internet a tym padom si ich nemam ako stiahnut $$:-))$$. Ale vdaka za snahu, Zuzi $$;-)$$. Janco a Pepa dostojne oslavili svoje 22. narodeniny, zabavou sa to blizilo skor k veku 35 a viac, ale co uz... sme preoslavovany $$:-))$$. Napokon ma Kajo odviezol aftakom domov, takze som usetril 9 korun za listok $$:-))$$. A domov som dorazil cca o polnoci a hned som zalahol. Takze som v podstate po asi styroch rokoch nezapol pocitac, aj ked som bol doma. //bude aj dvojka, mozete sa tesit $$;-)$$// Powered by ©Zuzu

2 komentáre:

  1. tak ten joke s tema trema byl fakt povedenej :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je naozaj blbeeee, byt bez internetu. Nie, ze by som bol zavislak, ale je dobre ho mat po ruke. Umyt riad, kupit si noviny...hmmmm :). Mal by si si najst inu zabavu, ako internet, resp. celkovo pocitac. Citanie knih (to by si Patku potesil :), zvysena aktivita v domacnosti (riad bola spravna cesta :). Ten zvuk je fakt sila. Jednoducho ti cely komp odchadza. Daj mu na par dni pokoj. Skus ho aspon jeden den nezapnut, hh :)))).
    A oslava? hmmm... mas pravdu, uz sme dost preoslavovani. Ale treba oslavovat narodky. Aspon 10 ludi naraz ;)...

    OdpovedaťOdstrániť