pondelok 26. septembra 2005

Famozny navrat do skoly...

...sa nekonal. Ale nic to za to.Dnesny den sa nezacal zrovna prijemne. Opat raz po dlhom case som sa zobudil s pocitom - uz zase do skoly $$sick$$... Ani to pocasie ma dvakrat nepotesilo... no povedzme si rovno, ze ma nepotesilo ani jedenkrat. Hmla, ktora nie a nie zrednut, ba naopak, s kazdou minutou sa jej hustota zvacsovala. Kupodivu sa postupne vyjasnilo, az natolko, ze som seriozne uvazoval o tom, ze do skoly by som isiel na bicykli. Predsalen som potreboval iba opeciatkovat jeden papier, ale napokon som sa rozhodol pre EmEjdzDi (rozumej MHD), lebo nou budem cestovat prinajlepsom buducich 12 tyzdnov. Tak si musim opat navykat. Cesta busom nebola z najhorsich, co ma prekvapilo, bus bol vcelku nenaplneny a tak to bolo v pohode. Horsie to bolo ked som prestupoval na druhy bus. Plno ludi (predpokladam ze z "vidieka", lebo boli nabaleni, ako keby snad byvali na internatoch $$:-i$$), teplo... no fuj. Ale ako tak som sa doteperil az do Mlynskej Doliny, mojho "prechodneho bydliska", kedze tu pocas semestra travim dost vela casu. Hned na uvod ma uvitali vynovene schody, dost na tom, ze ich plataly kazdym rokom cim dalej tym viac a uraz hrozil na kazdom kroku. Hned po schodoch, resp. ked som bol este na nich, ma uvital Johny. Tak sme pokecali, zasmial som sa mu, ze ho este caka prednaska (to bolo cca 1/4 na dve $$;-)$$) a isiel som dalej. V skole som suverenne vybehol na prve poschodie na A-cku, kde sidli nase PiDziOu (PGO - pedagogicke oddelenie), ale rovnako suverenne mi hulakajuci dav prvak oznamil, ze je tam jemne povedane "plno". Tak som isiel checknut moju veducu projektu, ze reku sa s nou dohodnem co a ako a hlavne kedy. Ale jej kolegyna (inak byvala spoluziacka mojej susedy) mi veselo oznamila ze ma cvicenie. No pekne. Zase som nic nevybavil. Nastastie som stretol Kirsa a Zuzku, tak som mal o zabavu postarane. Striedavo som odbiehal na PiDziOu, pricom zaroven striedavo dobiehali dalsie a dalsie zname tvare. Vsetci sa divili, ze co to mam na hlave, ako keby v zivote nevideli vlasy... pcha. Napokon som sa prevtieral az k nasej studijnej refetentke, pockal som si na par chudakov, co tam ziadali o volajake stipendia, pripadne mali problemy s nejakymi predmetmi a smaril som jej tam tlacivo, nech mi ho ostempluje. Tak sa stalo a ja som opat stretol Kirsa a Zuzku. Este som s nimi pockal, kym budu mat cvicenie a opat som isiel checknut veducu projektu. A ona furt nikde. A co je najhorsie, od zajtra ma caka 48x vstavanie o siestej rano $$:-/$$, co sa mi vobec, ale skutocne vobec nepaci. Ale co, su aj horsie veci... napriklad pad z bicykla $$;-)$$.

4 komentáre:

  1. no a co si máme říkat my, kteří kola pouze věšíme na šňůru? :'-( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mne sa v skole tiez dnes nepacilo...prvy den a uz mam tej skoly dost,co budem robit zbytok semestra???? vsak scvoknem!!!! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosím Ťa, kde sa zasa stratila diakritika?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzu: Dnes sa ti urcite pacilo, ked si ma rano stretla v buse :-i
    Segra: Diakritika has flown away :-i

    OdpovedaťOdstrániť