streda 31. augusta 2005

Nehoda storocia

Zo zakulisia...Ako iste vsetci viete, nedavno sa mi stala taka bezvyznamna zla vec. No a ako iste vsetci viete filmy maju zabery zo zakulisia, tak aj moj blog bude mat zapisky zo zakulisia. Takze... co by som tak... napriklad moja rychlost tesne pred padom. Ak mam pravdu povedat, nie som si nou celkom isty, pretoze v podstate celu cestu som isiel tak 19 az 21, ale mam dojem ze ako som si zlozil prilbu tak som trosku pridal, cize mozno takych 22km/h... na druhej strane, nejake tie mikrosekundy som letel vzduchom a on ten odpor je tiez nezanedbatelny, takze moja tvar sa po asfalte suchala rychlostou cca 20 km/h. Aspon myslim $$:-))$$. Co dalsie... zachrankar mi meral tlak a mal som 120 na 70, co by sa aj za lepsich okolnosti dalo povazovat za naprosto najlepsi tlak aky existuje. Tak napriklad teraz mam tlak 139 na 84 a pulz 82. Netusim z coho mam tak vysoky pulz, ale den pred nehodou som mal 47, co je moje best off. Cesta sanitkou trvala okolo 20 minut, pricom na mieste boli tak za 13... mam dojem ze sa o tom ti zachrankari bavili ale nemozete po mne chciet aby som si toto pamatal $$:P$$ Dobre... mno, mozno by vas zaujimalo kolko mam stehov a kde ich mam. Bohuzial nemozem tak docela sluzit, pretoze presne pocty neviem. Viem ze mam dva stehy na hornej pere zvnutra a nejake dalsie na nose a na lici. Operacia trvala okolo 40 minut, aj ked sa mi doktor vyhrazal ze bude trvat hodinu. Potom sa vsak rozmyslel ze nieco odflakne, takze sa to skratilo. A ja budem mat ksicht ako Quasimodo $$:-i$$. S podivom som zistil ze to co by ma malo boliet (podla doktorovych otazok: "A toto vas neboli?" (ktore zneli znacne sadisticky, ako keby vyslovene chcel aby ma to bolelo) na ktore som odpovedal "Ee") ledva citim. Ono dost spravili tie lokalne anestezie, ktore na druhu stranu boleli ako slak. Ked mi pichol jednu pod lice, myslel som ze mi prepichne oko... fuuj $$sick$$. Tak to je snad vsetko... prepacte ze som vas obral o interaktivnu stredu, na buduci tyzden uz bude opat $$;-)$$, ale musel som z tejto temy vytrieskat co najviac, to viete, taketo nehody sa mi (nastastie) nestavaju denne... tak maximalne jedna do tyzdna... co mi pripomina, ze tento tyzden som si este nic nezranil, idem to napravit, zbohom $$:-))$$

2 komentáre:

  1. sem se dneska na kole taky málem vysekala, jenže já jsem jela 10 km/h, nespadla jsem a pouze jsem musela snést divné pohledy řidičů kolem.. :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a nebude si davat pozor :-i Co som ta dost nevaroval? :P

    OdpovedaťOdstrániť