sobota 27. augusta 2005

Prisposobujeme sa

vasim poziadavkam $$;-)$$Kedze sa vyskytla "staznost" ze sa to komusi zle zobrazuje, ze Zuzi $$:-i$$, rozhodol som sa hodit sem anketu... dlho som rozmyslal nad tym ze aku farbu som este nepouzil a vyslo mi ze oranzovu. Takze anketa je oranzova... a o co v ankete vlastne ide? So... tym padom ze som sa hral v CSS aj ked tomu absolutne nerozumiem (a vysledkom je to ze to tu tak krasne blika a hra vsetkymi moznymi odtienmi zelenej, modrej a inych pridruzenych farieb) vznikla nejaka chybicka ohladom sirky blogu. Totiz, povodna sablona Nice z ktorej vychadza aj moj sprzneny design je siroka cca 600 pixelov... no a ja mam sirku monitoru 1280, takze by som samotnu blogovinu (ak odcitam menu) mal na tretinu obrazovky, tak som to proste rozsirit musel... a vlastne aj kvoli fotkam. No a niektorym osobam (resp. v niektorych impotentnych prehliadacoch) sa to zobrazuje tak ze menu a horny pas je v pohode a to najhlavnejsie, ten stred je niekde dole...

6 komentárov:

  1. No, mně se to zobrazuje dobře. Ale ten hlavní sloupec s textem bys měl udělat s proměnnou šiřkou, aby nebyly problémy s různými šiřkami okna :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, chces pusinku za odmenu? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vzhladom na moj sucasny stav, ktory by som nazval "kacer donald" je to dost odvazne zelanie, ale vies, ze ty mozes vsetko ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mně taky říkali kačer donald, když jsem se někdy v sedmi letech "vybourala" na dětský motorce rovnou na beton se štěrkem.. :-/ :))

    OdpovedaťOdstrániť