pondelok 15. augusta 2005

Uz to bude rok...

...a zaciname s interaktivitou.Tyzden sa zisiel s tyzdnom a rok je za nami. Anketa spred tyzdna dopadla v celku uspesne a ten jeden negativny hlas neberiem v potaz, pretoze viem od koho je $$:-)$$.

Z ohlasov je zrejme ze zopar zufalcov to tu obcas cita a aj ked sa im uprimne cudujem, som im vdacny. Za ten rok, teda 365 dni som stvoril 467 prispevkov co je fakt uctyhodne cislo a do systemu bloguje.cz som sa prihlasil 611krat. Odhadom poviem ze som vas otravoval s asi 2000 smajlikmi a cca 350 fotkami. Cisteho casu som blogovanim zabil priblizne 400 hodin, co by mi vystacilo na skoro 8000 kilometrov na bicykli $$:-))$$.

A kedze zacina nova era, je na case to tu trochu vynovit... a tak som poslovencil systemove kecy (akoze v menu a tak), pridal som hodnotenie (co bola skor praca admina ako mna) a hlavne zacinam blogovat interaktivne... to jest vy si vyberiete o com budete chciet citat, fakt ma zaujima ako to dopadne. A tak na vas vybalujem nasledovnu anketu.

P.S.:Uzavierka je v stredu rano $$;-)$$.

4 komentáre:

  1. Jimi, je to tu brutalne trapne a nicom, dokonca Ti v hlasovacej sekcii ani nesedia percenta. Celkovy sucet by mal byt 100 a nie 99. Mas jedine stastie ze sem chodim, aspon mas nejaku navstevnost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Clovece ja som system tych ankiet nerobil, stazuj sa u Arthura Denta, admina a webmastera bloguje.cz :-)
    A som velmi rad ze sem chodis ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. debilko (druhy prispevok) >>> Ty si taky strasny trapko! Este ze si sa zmohol na nejaky ten kec. Myslim, ze ked si ho dopisal, nalozil si si do gati ty chudak vydlacky. Zato, ze na tvoj blog (ak nejaky mas ty zebrak) chodi asi 10 ludi za rok (to budes asi ty), nemusis pisal oko-tiny. Jednoducho si zakomplexovany blbecek. No co dodat...

    OdpovedaťOdstrániť