utorok 9. augusta 2005

Dedinky, den osmy

Lodky a odchod trojiceStvrtok bol ako inak dnom off. Taky lodkovy day off. Akoze teraz pisem totalne z cesty, lebo poznamky z tohto dna su velmi riedke $$:-))$$.

Traja ludia mali naplanovany odchod a ako mali naplanovane, tak aj ucinili. Katka z jednotky a Kajo s Ivkou zo stvorky nas opustili. Nie na veky, ale na aute. Aj pri takto smutnej udalosti vznikla vesela hlaska, tentokrat z dielne Kolda, znejuca: "Kajo zober hrnce, vo Zvolene ich vymenim za Gaba." uplny vypalnik.

Isli sme na tie lodky, to vam bola fakt sranda, aj ked nase jedno padlo trochu zanasalo... teda co to trepem, nasu lodku trochu zanasalo na jednu stranu, kvoli divnemu padlu. Ja osobne som toho moc nenavesloval, lebo to bolo za prve tazke jak svina a za druhe na to neboli vhodne podmienky, mal som vysoko kolena a nemal som sa o co zapriet nohami... Po nescetnych namornych bitkach skoncilo zopar osob na vlhko, najma Dupi to dobre schytal... od vlastneho $$:-))$$.

Isli sme sa susit na pivco.. kam inam nez k Jozovi. Ked sme sa ako tak vysusili, vybehli sme ja, Zuzka a Kirso hore do chaty, ze ideme chystat zapekane cestoviny. Ale nic sme nezrobili, lebo sme cakali na Ivku. Takze ked uz sme boli styria, pustili sme sa naplno do prace... no ja som viac zavadzal ako pomahal, ale aj tak mi bolo potesenim byt pri tejto historickej udalosti. Neviem... nebudem to moc popisovat, je to prilis interny humor na to aby to pochopil aj niekto iny a ti ktorych sa to tyka tam boli $$:-))$$. Podstatne je, ze som Zuzke pomahal vyjedat zeleninu z tzv. masovej casti.

Rozdelili sme sa na dve partie - vegetariani s nizsim obsahom masoidnych surovin vo finalnom produkte a predatori s nizsim obsahom uhlohydratov. Vegetarianska cast bola hotova skor, lebo sme ju dali skor robit $$:P$$ a tak sme sa Ivka, Zuzka, Kirso, Janco a ja (inak akoze rodinka - Kirso otec, Zuzka mama, Ivka, Janco a ja deti (inak povedane Kirso fada, Zuzka mada, Ivka sista a Janco brada)) velmi civilizovane vrhli na jedlo. Az bola hotova predatorska cast tak sme im to predhodili ako hladnym psom a oni sa na to ako hladne psy vrhli... $$:-))$$. Pekac uz bol prazdny a este sa z neho parilo.

Vecer sme paradoxne nezakoncili chlastom ale Janifom... spojenym s chlastom $$:-))$$.

//Pockajte si na fote $$;-)$$//

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára