piatok 19. augusta 2005

V minulom zivote som bol masovy vrah

Pretoze to inak nie je mozneStala sa mi taka vec. Zla vec. Ale o tom az o chvilu. Vcera okolo obeda mi bolo uplne nadherne, pretoze vonku po dlhom case opat svietilo Slniecko a mal som sa stretnut s kamartmi na bicykli. To ze som sa napokon videl iba so zvyskom TROJKY™ mi vobec nevadilo. Tak si tak bicyklujeme a o par desiatok minut mi vola mama ze nejde spustit pocitac. Uz sa to tak dvakrat stalo, takze neriesim a poradim ze ako na to. Vratim sa domov a komp v cudu. Akoze zmacknem ten gombik, zacne nabiehat windows a zrazu UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME error. Ej do dabla. Oka, nahodim dratovu klavesku (lebo pri vybere safe modu nerozpoznava bezdratovu) a idem do safe modu. Nic. Rozmyslam co robit. Vytasim jednu z miliona bootovacich diskiet co mam (nahodne ze Win ME) a checknem disk c:... Opat nic. Poti to ze taky disk nepozna. Fuha, horsie ako som si myslel. Uvazujem ci zajst do servisu, alebo to este skusim opravit sam. Vrazam do mechaniky bootovacie CD Windows XP. Riadim sa pokynmi a zrazu ze ci chcem naformatovat volume, lebo bud je pokazeny, nenaformatovany, abo naformatovany so zlym file systemom. Nuz reku, formatovat nechcem. Kazdy, kto ma cenne data sa tych siestich pismen boji ako cert svatenej vody. Ale pod vplyvom okolnosti napokon podlieham a format povolujem... win sa nainstaluje a dvojmesacne data su v... na pravde bozej. Nech im je elektromagnetizmus lahky. Clovek sa uci na vlastnych chybach a rovnako aj ja. Vsetky fotky, vsetky videa, vsetky texty, vsetky programy... vsetko je proste prec. Niektore data sa daju lahko opat stiahnut z netu, ale 20 hodinovu pracu s titulkami mi nevrati ani Svaty Peter. Ale co, zivot je tazky a musime sa s nim naucit zit. Ak by sa mi toto stalo o takych 7 mesiacov, ked budem finishovat s bakalarskou pracou tak by som nevahal a zblaznil by som sa.... ale takto... nevadiiii $$:-))$$

8 komentárov:

  1. A cely Mag Giver je v cudu..a ja som sa uz tesila aspon na jeden diel a na vtipne hlasky... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mno, neboj sa, vsetko bude, aj vtipne hlasky (sakra to aby som tam zase nejake pridal :-i) a len tak mimochodom, pise sa to MacGyver :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jimi jimi jimi...Preto si musis ukladat data minimalne na inu diskovu particiu, alebo na iny disk (bud samostatny, alebo v RAID). Mne sa stratili 2 rocniky z vysky, ale nejak som to prezil. Preto zalohuj jak drak :). Ak sa zobudim, idem napalovat. Yo a bru noc

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A hlavne, ze mas rovno vo svojej izbe dalsi pocitac zosietovany s tvojim!!!! Komu niet rady, tak mu treba HA HA HA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To mě sejmulo. Taky mi to připomíná, že bych měla víc zálohovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...a to som mal 200GB skoro plny disk...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jo jo.. fakt "zlá věc" taky začnu víc zálohovat :))

    OdpovedaťOdstrániť