nedeľa 7. augusta 2005

Dedinky, den siedmy

A na siedmy den Boh odpocival... my vsak nie $$:-))$$Streda to bola, ked sme sa rozhodli ist na Velky Sokol. Akoze vsetci sa museli zosaliet...

Kajo musel healovat a Zuzka na tom stale nebola prave najlepsie, tak oni dvaja spolu s Ivkou a Gabom zostali na chate. My ostatni sme sa vybrali na turu. Vstupne bolo 50 korun, ale nikto ho nepytal... neskor sme zistili, ze to bolo kvoli tomu, ze je to uzavrete a nikto sa o to nestara... to viete popadane stromy na chodniku, porozbijane rebriky...

Polovica ludi isla naspat peso, pretoze to na jednej strane bolo kratsie a na druhej strane nas nemal kto odviezt $$:-))$$. Po ceste sme zbierali jahody a ako vzdy sme robili blbosti $$:-))$$. Ked sme prisli na Geravy tak nas tam prekvapil vyskyt dvoch maciatok (ktore vsak nemam moc dobre vyfotene, lebo na vsetkych fotkach je s nimi Kirso $$:-i$$), s ktorymi sme sa pohrali... to su tak uzasne zvery $$:-)$$. Cestou dole z Gerav sme objavili normalne lopuchove pole, tak sme sa rozhodli urobit parodiu na jednu Zuzkinu starsiu fotku... (uvidite vo fotkach $$;-)$$.


Potom sme si dali fajne morcacie masko s ryzou a vynikajuci puding z dielne nasej sefky - Ivky.

Dozvedeli sme sa, ze trojica zo stvorky isla na cucoriedky, zatial co Zuzka strazila chatu. Po ceste z cucoriedok Kajo nabral stoparov, jedneho Slovaka a Francuzku. Moc som s nimi teda nepokecal, lebo som bol hladny a tak som bol vonku len pre zradlo a kedze mi tam bola zima, tak som hned utekal dovnutra.

Den sa zakoncil ako inak, nez chlastom $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára