streda 24. augusta 2005

Tak ste si vybrali

Ci zle alebo dobre posudte sami...Opat raz som sklamany vasim vyberom. Neviem cim to je, ale moji verny citatelia maju proste ine ambicie ako ja $$:-))$$. Tak ako som minule chcel o mojom novom projekte blogovat, tak som o nom dnes blogovat nechcel. Takze tak ako som minule projekt posunul do dalsej ankety, tentokrat posuniem ten vzhlad windows. No a teraz k samotnemu projetku. O co ide, ako zacal a preco sa s tym drem? Bolo to asi takto: Kedysi davno Ceskoslovenska televizia vysielala serial, ze MacGyver. Vela ludi ho pozeralo, avsak zanedlho serial skoncil a aj ked bol fakt fasa, proste ho uz nebolo. Nasledovalo par repriz a od roku 1998 nic. A kedze teraz dost fici stahovanie serialov z internetu, obzvlast z P2P sieti, dal som sa na toho MacGyvera. Musim povedat ze keby islo len o mna tak by som to netahal, ale $$ZuSka$$ by si to tiez rada pozrela a ako som to zacal sirit tak by to chcelo vidiet viac a viac ludi a preco im nepomoct mojim bandwithom. Takze, cely MacGyver ma 146 epizod, existuju na to spolahlive torrenty a aj ked to ma okolo 42GB, nie je problem to stiahnut. Problem nastal ked som pred par tyzdnami na internete hladal titulky. Ha ha. Nic... ani ň. Iba anglicke k prvej serii, ktora zatial ako jedina vysla na DVD. Tak som si povedal, ze ked uz som Harryho Pottera V a VI precital v originale (t.j. v anglictine) nebude problem prelozit nejaky serial. A veru to tiez nie je problem. Skutocny problem je az to ze povodne titulky maju zle casovanie, kedze su na DVD ripy a ja mam TV ripy. Ach jaj. Tak som to zacal precasovavat a prekladat. Pohodicka, jedna epizoda okolo 4 dni. Je to dost vzhladom na to ze ich je 146, ale inak cisteho casu jedna trva okolo 8 hodin. To viete, prelozit, skontrolovat s videom, zmenit casovanie, opat skontrolovat, prisposobit casovanie a sup ho na dalsiu scenu. Nejak som prerobil 3 epizody a z dalsej som mal asi 1/4 ked sa mi stala nedavno spominana zla vec. Vsetko v hajzliku (nie doslovne.. proste data odisli do kremikoveho neba). A tak som teraz v stave ze mam prelozene 2 epizody a z tretej mam asi 20%, pricom nacasovana je len prva, kedze ta bola nacasovana akosi od vyroby. Secteno a podtrzeno (resp spocitane a podciarknute, co vsak neznie tak dobre) je vysledok ten ze robim nieco co je naprosto zbytocne a nic z toho nebudem mat... ale tak co, sranda musi byt. (Mozno vam tu chybaju smajlici, ale nejak ma prestavaju bavit $$:-))$$)

6 komentárov:

  1. To je ještě šílenější plán, než 10k ;)) Jeden skoro řekl, že máš příliš volného času :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No jimi, NNBS. Nemas ty troska prilis volneho casu? Ja neviem, co mam skor urobit, vyuctovanie chaty, uprava fotiek, citat knihu (hh)...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je jasne ze sa nudim, ved to je snad vidiet uz z toho ako cim dalej tym viac prznim vzhlad tohto blogu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vidime :D baj d vej,mas prej neco moc dlouhy proto to haze texty a secko dolu...:))) (ale co to je se neptej,to si nepamatuju :DD)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O jednej veci by som vedel, ale ta na blog nema vplyv :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jj, nemohl jsem si nevšimnout, že jsi objevil pseudotřídu :hover :)) Teď, když jsi přidal i ty ramečky kolem boxů už to jde. Ale když se mi předtím jen měnila barva pozadí, tak jsem na to pořád čuměl, měl pocit, že se mi tam pořád něco mění a nemohl přijít na to, co je špatně :))

    OdpovedaťOdstrániť