utorok 2. augusta 2005

Ako su z dvoch siesti a nasledne opat dvaja

A o tom aka je Zuzka leniva $$:-i$$ Vcera som sa s Jancom dohadoval na tom ze ci niekam pojdeme na bicykloch, alebo nie. Kedze sa Ivka uz vratila z Dediniek, tak som sa ho opytal ze ci nahodou nevie, ci ma cas. Vraj isla s kamaratkou niekam, nevedno kam.

Dalsia predpokladana osoba bola samozrejme Zuzka, kedze predvcerom sa vyhovorila na to ze sa jej nechce s tym ze zajtra (teda vcera, cize v pondelok $$:-))$$) urcite pojde. Mno... vzhladom na to ze akosi isla s kamaratkou von nemohla ist na bicykel.

Nasou poslednou nadejou bol Jakub s Katkou, avsak ty uz tiez mali ine plany. Urcity vietor do plachiet nasej nadeje navial JanoC, tym ze sa objavil na ICQ a chcel sa ist bicyklovat, dokonca s nejakou kamaratkou. Nasledne sa nazbierali dalsi dvaja ludia - Dominik a Andy.

Tak som teda vyrazil a na mieste stretnutia bol len Janco. Styridsat, dlhych 40 minut sme tam cakali na ostatnych az sme sa rozhodli jednat. Janco prezvonil Andyho a ja Dominika. Domino sa ozval s tym ze je este v praci a ze mame ist, ze pride neskor... hmm... JanoC sa mal tiez pripojit neskor, tak sme isli my dvaja.

Zastavili sme sa v Rusovciach na vineu a nasledne sme sa dopravili do Cunova na kofolku. Po par minutach sa ozval Dominik ze ci ho nepockame a my ze hej. O dalsich 40 minut prisiel, tak sme este pokecali, dozvedeli sme sa ze JanoC nepride, po Andrejovi ani vidu, ani slychu. Prebrali sme najblizsie oslavy, ktore sa chystaju, ako aj dnesnu party u sefky. Takze napokon sme neboli dvaja ale traja...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára