sobota 6. augusta 2005

Spln, zapad Slnka...

...a nocna jazda na bicykliRozhodol som sa skombinovat fotky splnu Mesiaca a zapadu Slnka s tym co som robil vcera vecer az v noci.

Takze ked bol pekny mesiacik, takmer v splne (akosi ked bol Spln, som bud nemal fotak, alebo som zabudol... no to je fuk), som ho vyfotil. A ahaho, normalne ze kratery vidiet... toz 10x zoom robi svoje.

$$OBR44605$$

Nuz a zase minule pred dvoma, troma dnami to bolo, sa tak pozeram z okna a co nevidim, Slnko zapada. Fotak tu lezal predo mnou, sklamany svojou nepouzivanostou, tak som ho vytasil a vyfotil par fotiek. Pekne, cerveno, zlto, oranzovo vselijake su. Vsak sa pozrite.

$$OBR44606$$

$$OBR44607$$

$$OBR44608$$

A teraz k tomu co som robil vcera vecer az v noci. Uz od minuleho leta v Bratislave fici akcia ze Bratislava In-line. Akoze nocne jazdy Bratislavou na korculiach, cyklisti su vitani tiez. Tak sme sa navitali. Zacalo to o deviatej, ale dohodnuty sme boli uz na pol, tak sme pokecali a potom sme si zajazdili. Super to bolo, zastavovali premavku, aby sme mohli prejst... odhadom nas bolo okolo 1000. Z toho maximalne 100 cyklistov, takze drviva vacsina korculiari. Viac sa dozviete na www.bratislava-inline.sk. Domov som prisiel nieco pred polnocou a rozhodne ak budem moct pojdem aj nabuduce.

Aj ked oni ti korculiari su hrozne pomali... chcelo by to nieco len pre nas - cyklistov. By sme si to ficali 25 ulicami... joj to by bolo fajne...

3 komentáre: