streda 10. augusta 2005

Dnes je pááárty

tentokrat sme sa presunuli k Jancovi Rovnako ako sme minuly tyzden zborili byt Ivke, tak isto sme sa o to pokusili vcera u Janca.

V podstate v rovnakej zostave (+ Koldo a Jako) sme sa zisli na konci Petrzalky, na konci Bratislavy, na konci Slovenska. Z okna bolo vidiet Rakusko a taktiez tektonicky zlom ako sa svet ponaral do zeravej lavy.

Pripravny tym tvorila opat Ivka a Janco a kedze umorne pracovali uz od skorych poobednajsich hodin, museli sa posilnovat citronovym likerom... a takto vyzerala Ivka na zaciatku party:

$$OBR45201$$

Na rozdiel od minulej party, tentokrat som dorazil ze nacas a nie o 2 a pol hodiny neskor $$:-))$$. Spolu so mnou prisiel dospely dozor, t.j. Zuzka $$:-i$$. Janco ako snad jediny si daval pivko:

$$OBR45202$$

Ked sme sa zisli takmer vsetci (resp vsetci okrem Dupiho, ktory lietal boh vie kde (vraj u "kamaratky" bol $$:-i$$)), bolo nam od Potky a Dana oznamene ze doniesli sampano, ze to buchneme na oslavu Zuzkinych a Zuzkinych menin (aby ste to chapali - tie Zuzky su dve $$;-)$$).

$$OBR45203$$

Hm, niekto sa od tych flasiek nevedel odputat $$;-)$$

$$OBR45204$$

A vsetci sme poctivo tlacili do hlav tie dobroty co nam realizacny tym 2/3 s.r.o. pripravil:

$$OBR45205$$

Janco si samozrejme ako hostitel neodpustil pokracovat v nacatej debate z minuleho stretnutia s Radom (chape niekto tuto vetu? $$:-.$$). Netusim co do neho hustil, ale Rado bol vyrazne odolnejsi, kedze bol posilneny Ivkinou pritomnostou.

$$OBR45206$$

Koldo vyslovil poziadavku na Janca aby doniesol lievik, avsak Koldove plany bol vzapati zhatene a tak lievik nasiel ine uplatnenie:

$$OBR45207$$

Po uspesnej agitacii Dupiho, Zuzky, Janca a mna sa Katka proste MUSELA pozriet na blog... a dobre urobila $$:-))$$.

$$OBR45208$$

Zabavu pri blogu (ktora je znacne obmedzena mojim intelektom, ktory iste uznate je dost chaby (trochu falosnej skromnosti nezaskodi, jasne ze som genius $$:-i$$)) rychlo vystriedala zabava pri SexArkanoide... poznate to - mate dosku z ktorej odrazate gulicku, ktorou rozbijate tehlicky... nuz a v tejto verzii ide o to ze mate dosku z ktorej odrazate nadrzaneho typka ktory pretahuje nejake slecny a obcas dostane nafackovane od bodyguardov... Paradoxne najvacsi uspech v hre zaznamenala Zuzka $$:-))$$

$$OBR45209$$

Aj ju to volajako zmohlo... fotku by som nazval "Chce sa mi spaaaat"

$$OBR45210$$

Ale ovela viac zmohlo Katku citanie blogu, tuto fotku by som pre zmenu nazval "A ja uz spim, be be $$:P$$"

$$OBR45211$$

Potom sa nedialo nic dolezite, az na to ze som mohol zase spat so Zuzkou na jednom rozkladacom gauci ale Jancov (inak velmi dobry napad $$:-i$$) bol zhateny a tak som spal na plazovej karimatke, co bolo v konecnom dosledku dost dobre. Zuzka si zabrala gauc ale velmi draho za to zaplatila nasledovnou fotkou:

$$OBR45212$$


Horsie to bolo s Dupim ktory dost vystrajal... ako ostatne v poslednej dobe robi dost casto $$;-)$$

Rano sa Janco dozvedel ze dnes robi vodicske skusky (ktore ako som sa pred chvilou dozvedel uspesne spravil) a tak sa musel drtit:

$$OBR45214$$

Ivka ako hlavna clenka realizacneho tymu 2/3 s.r.o. sa podujala na umyvanie riadu ale stala sa jej mala nehoda... co je pri takom mnozstve riadu a pri takom mnozstve alkoholu co spracovala pochopitelne. Mne bolo zase ctou jej neznu nozku utriet $$:-))$$

$$OBR45213$$

Este spomeniem ze Zuzku dost dlho trapila stikutka a vtedy sa ako (skazeny) charakter ukazal Koldo, ktory ju stale provokoval umelym stikutanim $$:-))$$ ale bola to fakt sranda (sorry Zuzi $$:-i$$). Pripadne za zmienku stoji Dupiho telefonat s mamou. Povodne sme si mysleli ze vola s bratom lebo telefon dvihol so slovami "Co je banan?" a ked isiel okolo neho Janco, tak zapocul slova "Ved som ti hovoril ze nejaky nindzovia poskacu na balkon" tak sme vydedukovali ze ide o pocitacovu hru, avsak islo o to ze jeho mama trpi paranojou a nemali zatvoreny balkon.

V kazdom pripade to bolo velmi vydarene a velmi dobre a som nesmierne rad ze som bol toho sucastou $$:-)$$.

11 komentárov:

  1. je to super, pači sa mi ako sa zabavate a pripomína mi to moje mladé časy ved aj my sme boli takí veľa šťastia aj nabuduce

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty nové popisky jsou pěkný. A k věci to muselo být něco.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sorry, že jsem se nepodepsala ten horní je můj.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Akoze mrte akcia to bola...dufam,ze moji fotrovci zasa niekam pojdu na par dni (cca aspon na 4 nech stihnem upratat) a potom znova u mna. Susedia boli poho ani po mne nijako zvlastne rano nepozerali...co je tiez zvlastne lebo oni tak zvlastne pozerazju skoro stale, mozno si mysleli ze som konecne normalny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No jimi,ta fotka ma fakt sokla..takto vyuzit spiaceho cloviecika....Ale akcoska to bola fakt super..mozme este zopakovat... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V tomto "clanku" mi isli uplne v pohode fotky...som dostala sok,ze to znova ide..ale dedinky ma zas vratili do reality :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na svoju obranu musim povedat ze napad na tu fotku mal Jakub a nie ja, dokonca ta ruka co ti k ustam priklada flasku je jeho, ja som to "iba" fotil :-))

    Co sa tyka tych fotiek - spravim anketu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Party bola reaaaly gut. Uz nikdy nebudem pocuvat koldove "nalejem ti este cajik?". Kto by neodolal, ale 52% Tatransky cajik urobi svoje. Ked dosiel a prisli trosku suchoty, zapil som ich vinkom a ... nindza bol na svete :). btw, koldo si svina, ze si ma nahraval , ale thx, ze si mi doplnil moje chybajuce spomienky z party ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ni ma netrapi ale mam rada zury som teraz 3 na strednej aale tento pozdrav je aaz z dalekej ameriky ale mam vas rada drzte sasa!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť