pondelok 1. augusta 2005

Google Earth

Alebo co prekvapilo aj mna sameho Kedysi davno na zive.cz alebo zive.sk pisali o programe z dielne Google nazvanom Google Earth. Nevenoval som tomu pozornost, lebo som fical na World Winde. Avsak dnes som zistil ze Google Earth je niekolkonasobne lepsi.

Ide o program, ktory z roznych zdrojov ziskava satelitne snimky povrchu nasej planety. Tieto snimky upravuju a nasledne update-uju databazu obrazkov, ktore si program stahuje z webu. Vy si teda stiahnete iba 10MB instalacny balicek a ostatne zariadi program sam.

Rozlisenie je vyhovujuce, aj ked fajnsmekrom sa bude zdat slabe. Nastastie je Bratislava medzi mestami, ktore su zobrazene lepsie $$:-))$$

A tak si mozete pozriet ako vyzera moj dom:

Pripadne moja skola:

Respektive Kosariska na ktore s oblubou chodievam: alebo aj cunovske jazera:

Nuz a tu som bol na chate:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára