streda 3. augusta 2005

Dedinky, den piaty

Prvy day offTakze hned rano po zobudeni som vyhlasil pamatnu vetu: "Ak by nebol day off, tak by som bol off" Co ma logicky povod v predoslej noci $$;-)$$.

Podstatnou vecou bolo ze na ranajky boli parky, ale poviem vam, ze nie su parky ako parky... na tej chate mi vsetko volajako viac chutilo, mozno to bolo prostredim, mozno spolocnostou $$:-))$$.

Dano s Potkou sa vytratili akoze nadobro, pretoze isli checknut Danovych rodicov do jedneho blizkeho mestecka a nasledne utekali spat do Blavy, kvoli praci a tak. Nasledne si Gabo pozical bicykel a Dupi si zobral svoj batoh a niekam zmizol, akoze ani bu ani mu, ale sak dobre.

My ostatni sme si poctivo pozreli Alien vs. Predator, ak mam pravdu povedat, cakal som ze to bude horsie, co vsak neznamena ze to nebola blbost. Bola a riadna, ale tak nuz.. dalo sa. Cele 4 dni som sa tesil na to ako si zase zahram volejbal (to v piatok bolo dost o nicom, lebo male deti a blbe ihrisko a vobec volejbal s pravidlami je blbost, treba si len tak hadzat loptu $$:-i$$). Takze sme vybehli aj s Jancom, Koldom a JaKom nad dom smutku, kde sa pasu kozy a je tam vykosena trava, takze sa tam da aj trochu behat.

Kubo s Katkou si priniesli full stuff, t.j. casaky, chlast, vysielacky ($$8-D$$) a karimatky. A vegetili. Ako si tak hadzeme loptu, JaKo sa zrani a tak zmizne. Koldo nasledne tiez a tak isto aj Janco. Chvilu som ich cakal, lebo ti parchanti cez vysielacku hlasili ze "uz uz ideme", no to vis... Tak som sa vratil a zistil som ze cumeli na fotky z predoslych dni. Akoze fakt pekne od nich.

Kedze bolo dost teplo, chalani isli skocit do priehrady (mimochodom najstudensia voda na Slovensku) a tam nas doplnil Dupi, ktory sa zjavil nevedno odkial. Akoby objavov nebolo dost, objavil sa Gabo s tym ze objavil miesto kde je vela cucoriedok. Po tom co sa otuzilci okupali sme vybehli do blizkeho bufetu a vyfotili sme hromadnu fotku, ze ju posleme Monike. Avsak... mala 480kB a chalani co maju aktivovane MMSky maju telefony ktore podporuju MMS do 300kB. Nuz a Koldo, ktory to fotil ma mobil s MMS do 500kB, avsak nema tu sluzbu aktivovanu... no kde to sme.

O par minut sme sa rozdelili, polovica isla na Granata (nejake pivo od Staropramenu (uz vidim Dupiho komentar: "ze 'nejake' pivo, chlapce to je to najlepsie... blablabla" $$:-i$$) a druha polovica sa vratila do chaty.

Cely cas som tuzobne ocakaval navrat hlavne jedneho z Granatnikov a to Kaja, pretoze slubil ze spravi svoje famozne spagety. Napokon som sa dockal a stalo to za to. Ten cas cakania mi tie spagety nielen vynahradili ale splatili aj s vysokymi urokmi, akoze uplne easy jedlo a sakra dobre. Nuz a pekne napapany som uz mohol ist spinkat $$:-))$$.

(Kedze som bol u Zuzky a mam konecne vsetky fotky, ak si pockate, tak sa nejakych aj dockate $$;-)$$)

1 komentár:

  1. Moje zmiznutie malo aj opodstatnenie. Siel som kupit sladkosti a caj na dalsiu turu + urobit nejake fote okolia, aby sme mali co rodicom ukazat ;). O tom, ze voda bola studena mi dokazal aj ... ehm, sak viete kto, alebo co :).
    Granat??? Chlapceee, to je najlepsie pifcooo, teda az po ciernom Sarisovi. Skoda, ze nepisem pifko, naozaj by si bol prekvapkany ;)

    A co sa tyka fotiek, KONECNE som ich upravil. Cize dam ich na dvdcko a budu sa distribuovat dalej.

    OdpovedaťOdstrániť