pondelok 1. augusta 2005

Dedinky, den stvrty

Stredne piecky a vynikajuce spagety $$;-)$$Toz na nedelu bol planovany vylet na Stredne Piecky. Este predtym ako sme vyrazili sme mali konferencny hovor s Monikou, ktora je momentalne v Britanii. Neskutocne ako sa da zabavit, ked ma niekto vela volnych minut $$:-i$$.

Kedze moja obuv bola vyrazne nedostacujuca (inac v pohode $$:-i$$) JT bol taky dobry ze mi pozical jeho boty, kedze on mal dvoje. Vzhladom na to ze ma o pol cisla mensiu nohu to nebol zrovna komfort, ale kupodivu rychlo som si zvykol a nemal som ziadne otlaky.

Vyrazalo sa z pily, ktora je hooodny kus od chaty, tak sme tam isli autami. Ja som sa navtieral do Matizu ku Kirsovi, JTmu a Zuzke. Kirso soferoval... musim ho pochvalit, pretoze to bola velmi hladka jazda $$:-)$$.

Po ceste nam raz trosku sprchlo, co sme viac-menej ani nezaregistrovali vzhladom na to ze sme boli v lese. Ako sme sa neskor dozvedeli od Dana a Potky, tam prsalo asi 5 krat a to dost vyrazne $$:-))$$. Velmi nas potesili tym, ze nam uvarili famozne spagety, ktorych som zjedol tolko, ze mi aj z usi vyliezali. Boli fakt extremne dobre.

Nuz, ked sa dojedlo, tak sa zacalo pit, pretoze pondelok mal byt day off. T.j. ze sa nepojde na turu a tym padom je povolene vacsie mnozstvo alkoholu $$;-)$$. Vytvorili sa dve skupinky . jedna sa zasila do trojky, kde frcal Janif a druha zostala v obyvacke kde frcal Carcassonne (inak Jancom prezyvany Croissant). Najlepsie bol na tom Dupi, ktory exol 2 a pol deci vodky a zajedal to visnami nalozenymi v liehu.

Odrodilci nachadzajuci sa v trojke slohli hromadu chlastu a tvarili sa akoze oni nic. My v obyvacke sme priebezne presli z Carcassonne na Janifa. JT zasusil hlasku "Je*ali to mravce." Jancova hladina krvi v alkohole prudko klesala (ci hladina alkoholu v krvi stupala?) a tak zacal prudko mavat mucholapkou, prekrstenou na je*atko.

Ako tam tak postaval Janco, Ivka a Kirso (v tomto poradi) tak sa to zvrhlo tak, ze som ich fotil ($$:-i$$) a chalani akoze isli dat Ivke pusu na lica, avsak Ivka sa uhla a tak ich pery skoncili niekde uplne inde... bohuzial sa tento okamih nepodarilo zachytit, ale aj nasledna fotka hovori za vsetko: check this.

Kirso sa skoro zadusil onymi visnami v liehu, ktore boli nasledne prekrstene na dusne. Jednotkari, ktory uz davno odisli sa vratili k nam a vsetci spolocne sme si zaspievali nielen hymnu TROJKY™ - Lod do neznama od Tublatanky, ale aj ine hity.

O par desiatok minut som musel kapitulovat a ist si lahnut. Ako som sa neskor dozvedel zabava pokracovala v plnom prude este minimalne hodinku. Janco sa pokusal stvorit lastovicku a to video co vzniklo bolo snad najzabavnejsie z celej chaty. Nehovoriac o tom ze Big Mufty (Koldo) Jancovi nakecal ze nutne potrebuje mat pri sebe lavor, keby mu prislo zle. Chudacik $$:-i$$.

Kedze mal Janco na posteli nehorazny bordel, nastupil Kirso, ktory mu to isiel upratovat a Janco mu hovoril ze ktore veci su kvazi ciste a ktore uz su spinave. Na dalsi den tvrdil ze ani v triezvom stave netusi co by mohlo byt pouzitelne a co nie. To vsak nic nemeni na tom ze som sa pobavil na Jancovych vetach "Toto je dobre, toto je zle, toto dobre, toto dobre..." $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára