piatok 26. augusta 2005

Vymena vane za sprchu

Moje techniky ocistyAj ked je to velmi chulostiva tema, nie je nic o co by som sa s mojim vernym dennickom a mojimi vernymi, cim dalej tym tensimi, radami citatelov nepodelil. Veta Chandlera Binga znameho to rekonfiguratora statistickych dat zo serialu The Friends, ktoru vyslovil pri prilezitosti kupela: "Co je na tom? Louhujes se ve vlastni spine." som si polozil zavaznu otazku: "Co s tym urobis, chlapce?" Ej, veru, vedel by som co s tym urobim, keby sme mali podmienky na sprchovanie... Lenze... (ukazal by som vam fotku nasej kupelne, ale nechcem vas odradit, okrem toho by to bola fest mala fotka, vzhladom na nase kupelnove rozmery), nemame zaves, takze pri normalnej technike sprchovania by sli hektolitre vody proste na podlahu. A myslim ze susedia neoblubuju dazdive pocasie, pretoze inak by byvali v Indii, kde napada 11 000 mm zrazok rocne. Takze ak som sa nahodou niekedy chcel osprchovat (a ze je to velmi vynimocna situacia) musel som zapojit rozne svalstvo a bolo to dost nepohodlne. Avsak... Povedal som si "Dost bolo plytvania vodou!" a zacal som rozmyslat. Fakt ze to bolelo, ale prinieslo to svoje ovocie - sprchujem sa. Pojem "vana" som nadobro vymazal s mojej away message na ICQ a nahradil som ho pojmom "sprcha". Technika spociva v tom ze si vychladenu smeltovanu vanu najprv ocistim sprchou, ako aj pred kupelom. Finta je taka, ze to robim fest horucou vodou, tym padom sa ten nabieleny plech zohreje. Ja si tam sadnem normalne ako keby som sa mal kupat a ospliecham sa vodou rynucou sa z tej hlavice. Proste haluz. Nasleduje mydlo (mydlo rulezzz, sprchove gely sucks) a sampon na moju hviezdnu hlavicku. Ach... musim sa pochvalit ako krasne som to vymyslel.

4 komentáre:

  1. Fajneeeee....
    Ja si vanu sprchujem teplou vodou len v zime. Bo by mi odmrzol.... ehm... az po 22:00 , hh. Oki, idem dat sprchu :) a kuknut si nieco v telke (konecne po dlhej dobe)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já řeknu klidně před dvaadvacátou, že mně by pravděpodobně nic neumrzlo, ale vanu si taky nejdřív před sprchováním "předehřeju" :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Preco do pekla som si vzdy myslel, ze kazdy pri sprchovani stoji? A ak teda skutocne pri tom stojite, tak preco si zohrievate vanu? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aby nám nenastydly nohy? :-i :)) (ne, já u sprchování nestojim :DD)

    OdpovedaťOdstrániť