nedeľa 28. augusta 2005

Ked je niekto idiot, tak za to musi platit

O tom ako sa mi prihodila "mala" nehodaSeriozne zacinam uvazovat nad tym ze zalozim rubriku "Zle veci" pretoze vyskyt zlych veci v mojom zivote sa mnohonasobne zvysil prave v poslednom obdobi. Je to len tyzden co sa mi odpalil disk a ja som prisiel o mnohogigabajtove data. A som tu opat. Tentokrat s nehodou. Takze co sa mi vlastne stalo... Mno, ten nadpis hovori sam za seba, ale trochu to rozpisem. Isiel som si veselo na bicykli, sam ako obvykle, a zrazu mi zacala byt docela zima... tricko som totiz zlozil dole v bufete, ked Slniecko pripekalo a vetrik nefukal. Podla predchadzajucich skusenosti som nevahal a isiel som si obliekat za jazdy. Jasny debil. Ale co cert nechcel, ako som si isiel pripnut prilbu (ktoru som si bezpecne zlozil...) na riaditka, akosi sa mi to smyklo a uz som letel. Bola to sekunda, mozno dve, a ja som zostal lezat stoceny v klbku pri krajnici. Nastastie isiel okolo uvedomely cyklista, ktory ihned zastavil a pytal sa ma co mi je a tak dalej, hned na to sa tam objavil aj nejaky dalsi pan. Zavolali zachranku a medzitym dorazil Dupi, s ktorym sme sa mali stretnut u Mareka. Ja som teda nastupil do sanitky a Dupi mi odviezol bajk domov. A tak sa stalo ze mi zadarmo spravili plastiku nosu. Hollywoodske hviezdy za to platia tazke prachy. Nuz a toto som ja pred nehodou: $$OBR47689$$ A po nehode: $$OBR47690$$ Najhorsie na tom celom je, ze sa ani nemozem usmiat. Strasne. Povodne som si myslel ze je super ze sa mi nezranili koncatiny (az na male poranenie praveho kolena) ale zistujem, ze by som dal pravu ruku za nos $$:-))$$. Mozem len dakovat otcovmu neandertalskemu celu a maminym licnym kostiam, ktore som po nich zdedil, lebo inak by som prisiel o oko... a ako iste viete - bez nosa sa da dychat, bez usi pocut, ale bez oka nevidite $$;-)$$. Na zaver chcem podakovat Neznamemu panovi cislo 1 a Neznamemu panovi cislo 2 za to ze sa zastavili. Nie som si celkom isty co by som urobil ja v podobnom pripade... ludia su hyeny. A este dakujem Dupimu za odvezenie bajku $$;-)$$ Mas to u mna kamo $$:-)$$

11 komentárov:

  1. Ty ses teda musel pekne vymlatit - to ti povim. Moje reakce na fotku "po" byla: "Ty kráso!" Tak at se ti to brzy zhoji a pro priste vis, co na kole rozhodne nedelat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no,po precteni a hlavne prohlidnuti fotky se mi uplne sevrel zaludek. Je ale az udivujici,ze to beres vicemene s humorem...:) tak drzim palce,at je to co nejdriv v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keby si mi tak podrzala radsej nieco ineho :-i
    No nezostava mi nic ine nez to brat s humorom, lebo inak by som sa fakt zcvokol :D Ale poviem ti, ze uz mi bolo aj lepsie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mno...jelikoz te znam a kdyz sem na chatu otviral odkaz.Myslel jsem,ze to bude nejaky joke.A ono nic.Kazdopadne to jak to beres je lepsi nez to jak by se to mohlo brat hur...Verim,ze to bude Ok ;)
    Predpokladam,ze na kolo nezanevres...coz je dobre
    Good luck :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ale to Vam nenapísal ako vystrašil rodičov , ktorí hned sadli do auta a šli za nim do nemocnice a triasli sa len aby bol naš syn v poriadku , och a naše zdravotnícto!!!! trvalo asi 3 hodiny kým urobili všetko čo si mysleli že mali, pri tej smole je ozaj šťastím že syn prišiel "LEN" o MP3 prehravač, ktorý mal len necelý mesiac a stal skoto 5 000

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kubo kubo...
    Mas tolko skusenosti a aj tak capnes. Aspon vies, ze netreba podcenovat ziadnu situaciu ohladom bicykla. Neviem ako s tebou, ale ja som si zacal vazit zivot od vtedy, ako som sa pozrel smrti do oci (tiez z bicyklovania). Je to skusenost, ktoru mas iba ty a darmo budes rozpravat druhym, ze si maju davat pozor, ze si nemaju obliekat tricko za jazdy, ze maju ist dole kopcom pomaly. Prilba je dobra vec ked je na hlave a nie na riaditkach. Nevies si predstavit ako po mne ludia pozerali, ked som ti odnasal bike. Vsetci si mysleli, ze kradnem ci co. Pri dvoch bufetoch stali aj "chlupati". Nasatsie sa po mne nerozbehli ani sa nic nespytali. Ved preco aj, ked mali poobednajsiu siestu. Len si dobre skontroluj bike (hlavne utiahni predne a zadne koleso) a mozeme jazdit znova. Xceme predsa tento rok este urobit nasu vysnivanu dialkovu cestu. Do mesiaca nech si fit, oka :) ? Zatim sa maj, prajem skore uzdravenie a v blizkej dobe ta pridem pozret.
    Yo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No, to jsou teda nápady, převlíkat se za jízdy na kole. Snad ještě horší, než se na kole pokoušet jet v tramvajové koleji ;)) Ale hlavně, že žiješ a ať se ti to rychle zahojí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jo, helma na hlavě je hodně dobrá věc, mám silný pocit hraničící s jistotou, že ji vděčím za život, protože to není tak dlouho, co jsem si hodně zblízka prohlédnul strom a helmu pak vynesl do kontejneru ;]]

    A ty se dej fofrem do kupy, jinak těch 10000 km nedas ;]

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No,vyzeral si pekne...Hlavne,ze to beres s humorom,to sa potom urcite rychlejsie vylieci....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teda Jimi Jimi ... na Slovensku není nedržení řídítek za jízdy a nevěnování se plně řízení vozidla přestupek? A ještě k té helmě - je dobře, že ji nosíš. Někdy před pěti (velmi přibližně) lety jsem byl na Slovensku a měl jsem skoro pocit, že je tam helma zakázaná. Tak malé procento cyklistů ji mělo.

    OdpovedaťOdstrániť