streda 17. augusta 2005

Ako sme sa bavili na koncerte

Meky to rozbalilAkoze ludia... ste divny. Mozno by pomohlo keby sa dalo v tej ankete hlasovat iba raz. Ten zahadny clovek menom JA totiz zahlasoval zo 25krat. Ale az pridem na to, ze kto to je a ze na to urcite pridem, tak mu to vytmavim $$;-)$$.

Takze sa dozviete o sobotnom koncerte. Trochu ma zarazilo ze nedela nedostala ani hlas a pritom to bol fakt zaujimavy den. Nuz co... Ale mohli ste sa aj dozvediet o projekte. Fakt fajny projekt. Dlhodoby. Ale prisli ste o svoju sancu... (nebojte sa, budem recyklovat ako STV dvojka $$;-)$$).

V piatok sme nabehli na chalupu s cielom malovat a potom sa ist zabavit na Orange Summer Party 2005 (akoze hrdy nazov pre docela maly festival s jednym stage-om). Program hovoril za vsetko - dvaja finalisti SuperStar, Zuzana Smatanova, Meky Zbirka a Desmod.

Tak sme sa tam uvelebili, usadili a sledovali Vetroplach. Pohodova kapela, minulorocni vyherci CocaCola Popstar. (Jezis ja by som tak rad blogoval o tom projekte... ze ja blbec som vam daval na vyber $$:-i$$). Potom sa tam nabehli Babylonaci, tiez zahrali fajne veci a robili pohodovu naladu.

$$OBR46024$$

No potom sa ukazal Robo Mikla, nieco sa snazil zaspievat, pravdu povediac spieval rovnako zle ako v SuperStar a este naviac ani nevie spravne vyslovit "heaven's"... furt zavijal [havns]... trapko $$:-))$$. Ani sa nevyzliekol...

Nasledoval Tomas Bezdeda... ten vam furt slopal, snad kazde 3 minuty musel pit. Divny chlapec. Potom prisiel Lobo.... jezisi kriste, to vam bol taky strasny blb. Furt sa vypytoval ci ma odist, pricom hlasna odpoved "ano" nebola po jeho vykone prekvapiva, ale aj tak neodisiel. Zavolal si gitaristu Jura a ked sa opat opytal "Mam odist? Ja idem prec.." a vsetci zarvali "AAANOOO" tak sa zmohol iba na "Tak Juro ide prec" chabe, chabe... a to "spieval" na full-playback. Strasne to bolo vidiet ze je to z playbacku....

Finalistov z Mojsejovcov snad ani nema cenu spominat. Tak som ich pre istotu spomenul. Aj tak prisli iba 6 z 12. (Je citit ako nerad o tom koncerte pisem? $$;-)$$).

Potom nas prisla potesit Zuzka Smatanova. Tiez furt slopala ale na rozdiel od Tomasa Bezdedu ma vlastne pesnicky a sprevadza sa na gitare. A aj potlesk bol nasobne vacsi ako u tretieho SuperStara.

$$OBR46025$$


Pauzy furt vyplnali taky dvaja traposaci, akoze moderatori a tie sutaze... skoda pomysliet. Mekymu chvilu trvalo kym sa vytrepal a to mal so sebou len dvoch ludi. Ale to co zahral... hned mu bolo odpustene. Najviac sa mi pacila zmeska hitov, s plynulymi prechodmi. To bolo fakt famozne. Je to proste super spevak. A ked sa jeho kolegovi roztrhla struna na gitare tak to bez problemov vyplnil pesnickou od Janis Joplin, accapela (t.j. bez hudby aby bolo jasno $$;-)$$). Normalne som mal pocit ze je to planovane $$:-))$$.
$$OBR46026$$
Samozrejme zazneli aj najvacsie hity - Atlantida a Balada o polnych vtakoch, moje najoblubenejsie.
$$OBR46027$$
Napokon sa tam vyteperila aj Martha a spolu nam hodili Co boli, to preboli. To bol fakt vrchol koncertu.
$$OBR46028$$
Este sme pockali tak zo 15 minut na Desmod, ale bolo to moc nahlas, blbo ozvucene a tak celkove... a bolo uz neskoro... tak sme sa pobrali domov.

(A o tom projekte niekedy inokedy... vyzera to tak ze je to projekt na 2 roky, takze casu milion)

6 komentárov:

  1. třeba chudák Lobo nedoslýchá.. :-i :DD (příště doporučuju udělat anketu "co chcete, abych udělal: a) zazpíval vám, b) blognul o svém novém projektu" a bylo by to jasný :-i :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale ked mne sa spievat nechceeee :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som chcela pocut o projekte,aj som poctivo zahlasovala len raz...Vidim,ze nabuduce sa dotoho oprem a zahlasujem aj milion krat....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je všetko pekne ale ukaž nam aj dom ako ste ho vymalovali

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je sice divne bavit sa so svojou matkou cez blog, ale:
    Mami, vymalovany dom ukazem az bude vymalovany cely :P

    OdpovedaťOdstrániť