piatok 12. augusta 2005

Dedinky, fotky den deviaty

Two stupid dogs a ine bonusy
Toto je velmi podivna fotka, vsimnite si svojraznu pozu Ivky so zranenou rukou... ako keby robila modelku do casopisu Zdravie


Nick Sloter vs. Nick Sloter


Logo TROJKY


TROJKA


Janco tuto fotku nazval Two Stupid Dogs a ja nemozem nesuhlasit


Gabo s jahodami


Trochu mi to pripomina boxerku so svojim trenerom... vzhladom na tu obviazanu ruku


A ruky su suche


Ej, Ivi, Ivi, hned dva Rumy


Vykonava potrebu, alebo len tak cupi?


Hm, tasty $$;-)$$


Vyvesteny Koldo.. hlavne trochu naliaty


Ehm, bez komentara

1 komentár:

  1. Skodaaa, ze som nebol na poslednej ture. Ledva som vyliezol z postele. Je mi luto ivku, ze capla na zem (raz aj na biku). Ale urcite je uz vsetko v poho. Vecerny chrbat, no ehm...Myslim, ze sme hrali carcasone. Ale poviem ti, ze pisanie na chrbat bolo z mojho hladiska naozaj prijemne (to mam este z detstva)

    Jimi >>> ako mozes pochybovat, ze ivka neni modelka? :o)
    Tomo >>> S tym pupkom musis nieco robit ;))))

    OdpovedaťOdstrániť