nedeľa 31. júla 2005

Nahodne stretnutie trojkoveho™ druhu

A inac zavinacClovek sa tak v piatok dohaduje s kamaratom ze ci sa nepojde kupat a on ze uz nieco ma. A tak sa ten clovek pyta toho kamarata ze kde su ostatni a postupne sa dozveda ze su niekde fuc.

Tak sa clovek vyberie sam len tak na bajk. Clovek si tak v pohodicke ide na bicykli po svojej obvyklej trase, pocuva si svoje oblubene mp3ojky a zrazu na neho mava sefka. To akoze Ivka, sefka z TROJKY™.

Tak sme pokecali o zivote a vubec... ved to poznate $$;-)$$. A potom od 14:30 nastal utlm (to akoze sa nase cesty rozisli, pretoze Ivka musela ist este domov a niekedy o piatej jej islo auto spat do Dediniek, odkial sme sa v nedelu vecer vratili...). Tak som nejak tie kilaky dokvasil sam.

Medzitym vsetkym co sa dialo (akoze nic moc, bol som sa kupat, bicykloval som, babka oslavovala 85. narodeniny) som docital HP VI. Akoze Harry Potter a half-blood prince. Akoze pekna knizka, ale myslim ze na ostatne diely sa to nechyta. Neviem... moj osobny subjektivny nazor $$:-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára