pondelok 4. júla 2005

Epizoda IV: Nova nadej

Darth Roader sa skloni pred Jedim Bike-om $$:-))$$Kde zacat... asi tu:
Kedysi davno George Lucas sfilmoval... ale nie, toto je iny pribeh, tak znovu:
Kedysi davno som si kupil bicykel (no... kupil mi ho tato a ani davno to nebolo) a rozhodol som sa prejst tento rok 10 000km. Hm... Jimi mieni, pocasie meni.

Tak sa stalo, ze plan plnim na asi polovicu a ani vyhliadky nie su prave najlepsie - idem najprv na 6 dni na GateCon a o tri dni na to idem na chatu na 10 dni. Ale...

Svitla nam nova nadej - vcerajsia stovecka nam to pekne zdvihla a dnes som tiez nezahalal. Davny plan ist do Zohoru sa opat dostal na vyslnie. A tak sme dali dohromady par ludi (konkretne styroch vratane mna) a vyrazili sme.

Najprv do Devina a nasledne dalej... bludili sme po dedinach az sme dosli do Vysokej pri Morave a Kirso si spomenul ze tam raz bol na pizzi, ktora mala 1,5kg a blablabla $$:-i$$. Avsak... jedna mila tetuska nas usmernila, ze pizzeria je vo vedlajsej dedine, podla nasej dedukcie tym myslela Zahorsku Ves - najzapadnejsie miesto na Slovensku.

Dalsich 9km a uz sme boli tam... personal sa trhal aby nas obsluhovali, pac tam mali prazdno. Pizzu tam mali polkilovu a kazdy sme si dali jednu... no ty brdo, to bolo fest dobre $$8-D$$. Naspat sa vsak islo veeelmi tazko $$;-)$$. Ale zmakli sme to a ja som si na konto pripisal 118km.

Ked som prisiel domov tak sa mi tato smial ze preco do Chotebore nejdem na bajku a ja ze na buduci rok. Ak tam teda najdem vhodneho partnera/partnerku $$:-i$$ Drzte palce $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára