streda 27. júla 2005

Nova hracicka

O tom ako ma z bicyklovania boleli nohyZdanlivo nesuvisiaci nadpis a perex maju nieco spolocne... obe sa stalo v jeden den. Ale podme pekne po poriadku.

V pondelok sme chceli ist s rodicmi na pizzu, kedze som mal meniny a dlho sme si toto skvele talianske jedlo, ktore vedia najlepsie spravit Slovaci, nevychutnali. Avsak... volajako sme nesli.

No nic to, vynahradili sme si to teda obedom v rychlozerke s nazvom Papa Chicken (asi to ma znamenat "Zbohom kuriatko") a veru pochutil som si. Ovela lepsie vsak bolo, ze nasledne na to sme nabehli do DatArtu s cielom kupit mp3 prehravac. Moje poziadavky - radio, mikrofon, nahravanie z radia a rozsiritelnost o kartu sa ukazali byt nesplnitelne pri mizernej ponuke aku tam maju. No nevadi, usetrili sme a kupili sme toto:
$$OBR43137$$

$$OBR43138$$

$$OBR43139$$

Hodnu chvilu sme rozmyslali nad tym ze ake tam idu baterky a ono ajhla - ziadne. Ma to nejaky vnutorny akumulator, ktory sa nabija cez USB port. Takze ak pojdem niekam, kde nebudu USB porty tak som nahrany. Ale nevadi, aj tak to mam hlavne na bicykel.

Parametre: 512MB interna pamat (cca 8 hodin hudby), prehrava to mp3, wma, wav. Ma to radio, mikrofon, nahravanie z radia a z mikrofonu v troch kvalitach - high, medium a low (neobvykle, ze?). Taktiez to ma tu vnutornu baterku, displej, cita to ID3 tagy, s diakritikou ma little problem, ale inak v pohode. Dokaze to prehravat vlastne formaty playlistu, ktory sa da navolit uplne easy (aj ked som sa o to ja osobne pokusal a neslo mi to $$:-i$$), klasicky shuffle, milion urovni hlasitosti.... no proste uplne skvela vec.

Vcera som bol uplne nadrzany ze ako to hned po prichode domov vyskusam ale odradil ma napis na prvej strane navodu - pred prvym pouzitim nabijajte bateriu minimalne 12 hodin. Ej, bozaj ho. Najhorsie je, ze ked je ten kram strceny v USBcku, tak sa neda pocuvat. Po desat a pol hodine som to nevydrzal a vytiahol som to z portu, strcil sluchatka do usi a fical som si. Uzo... $$8-D$$. Doporucujem kazdemu $$;-)$$.

Medzitym cakanim som nerobil nic ine nez citanie Harryho Pottera VI, pozeranie The Friends a taktiez som vykonaval moju najoblubenejsiu cinnost - bicyklovanie. Po dlhych troch tyzdnoch som opat sadol na svojho kovoveho konika a vyrazil som smer hradza. Prveho pol kilometra sa moje nohy trosku divne tvarili s myslienkou "a teraz to akoze co robime?", ale napokon si zvykli. Fakt to bol divny pocit...

Tak som prestrachal na koniec hradze a isiel som spat. Hmm... lenze po 40 km som zacal citit prave koleno. Nasledne aj obe stehna. Ale to uz som bol doma a o par desiatok minut som vybehol znovu, because som nemal do coho pichnut a vonku bolo uplne uzasne. Skocil som pozriet na kosariska, ci sa tam volakto kupe. Neviem cim to ale bolo tam dost prazdno (no, ono bolo pol siedmej a predvcerom bol lejak jak neviem co). Podstatne je, ze som sa tam musel vyvalit, pretoze moje nozicky odmietali akykolvek pohyb. Ked som tam tak osem minut lechnil, rozhodol som sa, ze nohy-nenohy, treba ist domov.

O takych pat kilacikov som uz ani nevedel ze mam nejake nohy... aj som uvazoval ze to dokopem do 3050 km celkovo ale vybodol som sa na to a tak som zakysol na 3042 kilakoch. A to by som uz mal mat nejakych 6500 $$:-i$$.

2 komentáre:

  1. tak hlavně, že se líbilo, já vytáhla kolo letos jen jednou :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. NO uvidime co povedia moje nozicku a kolienko na bajk po troch tyzdnoch... naposledy som bol na bajku s tebou a to mi odislo koleno... ale snad sa z toho "vyslapem" :-) Kirsooo

    OdpovedaťOdstrániť