štvrtok 14. júla 2005

Prvni vstup do GatePubu™

Aneb seznameni Spolu s rodicmi sme vyrazili niekedy pred osmou z Bratislavy. O ceste sa toho moc povedat neda, akurat ze na hraniciach nas checkla ceska colnicka sposobom, ze jednym okom zmurkla na obcianske preukazy a isli sme dalej.

To prave o com sa da pisat nastalo v Brne. Stale sme isli a isli a hladali odbocku na Prahu a ona nikde... tak sme si pekne obehli cele Brno $$:-))$$. Proste znacenie v Ceskej Republike uplne genialne $$:-i$$ (ako keby bolo u nas o nieco lepsie $$;-)$$)... Podstatne je ze ako som sa v nedelu dozvedel, ta obchadzka tam bola naschval, akurat ze znacena bola fakt zle...

Po Brne uz neboli ziadne vynimocne udalosti, kym sme neprisli do Havlickova Brodu. Tam mali rodicia vyhliadnute ubytovanie v jednom penzione... avsak najst druhu najhlavnejsiu ulicu v tomto little towne dalo fakt zabrat. Dokonca polovica domacich ani netusila ze nejaka Zizkova ulica tam je $$8-D$$. Ked sme prebehli cely Havlickov Brod (mimochodom velky asi ako nase sidlisko + nieco naviac) tak sme tam nakoniec trafili.

Rodicovci sa ubytovali, skocili sme na nejaky ten lunch a potom ma odviezli do Chotebore. Chotebor... moj domov na 6 dni... tiez sme tam little bludili, ale nastastie je to mensie mestecko ako HB a mal som mapu, takze pohoda. Ked som sa konecne zbavil rodicov, nabehol som do GatePubu™.
$$OBR41060$$

Tam som sa zoznamil so zvyskom osadenstva: Reaverom, Petroitom, JackONeil11, Scarlett & so on...
$$OBR41063$$
$$OBR41062$$
$$OBR41064$$

V GatePube sa ukazal aj bocian, kuna a nejaka sova alebo co to bolo... $$:-))$$.
$$OBR41061$$

Ked sme tak trochu zaidlili (vysvetlim neskor) vypadli sme na bojovku. Povodne to mala byt "Venkovni bojova hra" ale bola z toho "Vnitrni nebojova hra"... oznamovaci plagat hovoril za vsetko: "Venkovni bojova hra se kona venku.Uvnitr." V podstate sa to zmenilo z bojovky na kviz... ale hlavne ze bola sranda $$:-))$$. Nieco sme vedeli, nieco nie... v konecnom dosledku sme skoncili na 3. mieste zo 4 zucastnenych timov... a chybal nam bod do druheho fleku. (Ukazal by som vam aj diplom, ale ako sa dozviete v poslednej blogovine z GateConu (ktoru planujem na 22.7.) nieco sa mi s nim stalo, ze Zuzi? $$;-)$$, $$:-))$$)

Dalsia dolezita vec, ktora sa udiala na bojovke bolo, ze som si prvykrat (a rozhodne nie naposledy) odfotil Henryho Chinaski $$8-D$$. To je moj najoblubenejsi herec $$:-i$$. Inak je to pekny... no nebudem tu nadavat $$:-))$$.
$$OBR41065$$

Este tam ku koncu bojovky sa Johny Idler rozhovoril o sutazi Zlaty Urgo 2005, ktorej som sa aj ja aktivne zucastnil, s tym ze do mojej kategorie prisli len dve poviedky a citujem: "Ta tvoje byla lepsi" a ja na to: "Ja som napisal obe" $$:-))$$ (o vysledkoch zlateho urga neskor)

Po bojovke sme sa stiahli zase do GatePubu™. Tam uz nas cakala ZuSka, Incik a ich spolocne vyrobena torta v tvare DHD.
$$OBR41066$$

Zatial som mal moznost ZuSkine torty len vidiet na fotkach, ale musim priznat ze tak ako dobre vyzeraju tak dobre aj chutia... no jo, profik sa pozna $$:-)$$. Ked sme chvilku idlili (fakt vysvetlim neskor $$:-))$$), prisla pani upratovacka a zacala sa divit ze co tam robi ten bocian $$:-))$$. Tak vznikli prve casto opakovane hlasky: "To tu loni nebylo!" "Kdo vam to dovolil?" "My se pozeptame."

Koho ineho ako mna mohlo napadnut ze si zahrame karty... tak Incik vytiahol karticky a hrali sme prsi... skvela hra $$:-))$$. Popritom sme zacali rozpravat vtipy, dokonca aj ja, inak velmi zly rozpravac vtipov, som do placu hodil asi tak dva az tri $$:-))$$. Reaver to vsetko tocil na kameru, takze bude zaznam $$:-))$$.

Po kartach a vtipoch sme zase idlili a dozvedeli sme sa ze Scarlett kazdeho pozna po citujem: "curaku"... skusena to dievcina, vzhladom na to ze ma 14 $$:-i$$.

Potom nasledoval spanok... mno... spanok... zalahli sme niekedy o druhej a to sme este kecali a niekedy o pol stvrtej do GatePubu™ vbehla partia mierne alkoholicky naladenych ludi a do Scarlett zacali stuchat dazdnikom... uzasna zabava $$:-)$$.

(Next part probably in two days)

2 komentáre:

  1. no to by sis moh dovolit,nepochvalit mi to :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nahodou značení v republice naprosto genialni JE!!

    Až na Brno ... :D

    OdpovedaťOdstrániť