piatok 8. júla 2005

"Ja som z toho jelen."

A on nim fakt bol $$;-)$$Este stale som v Chotebori na akcii zvanej GateCon a este stale si to uzivam... aspon dufam $$:-))$$.

Ako cas plynul aj moja malickost postupovala na strednej skole vyssie a vyssie (aj ked som bol furt v tej istej triede, len cedula na nej sa menila z I.B na II.B, III.B a nasledne na IV.B). Nuz a ako som postupoval vyssie, tak sa menili aj predmety. Jeden z nich niesol hrdy nazov Telekomunikacie.

Coz o to.. predmet v pohode, ale ten ucitel... no dovidenia $$:-))$$. Pan Ing. Jelemensky znie jeho meno (viem ze este zije, lebo nedavno som ho videl $$;-)$$). To vam bol taky famozny zjav... Existuju ucitelia salamisti, ktorym je vsetko jedno, ucitelia drsnaci, ktori su sice prisni ale naucia a potom existuje Ing. Jelemensky $$:-))$$. Ten vsetko vyzaduje a nic nevysvetli...

Samozrejme, vynaliezavi studenti najdu liek na kazdu chorobu. A tak sa jedneho dna stalo, ze aj ked sme mali pisomku, tak sme onoho Inziniera ukecali ze byt nemala... ani neviem ako vznikla jeho prezyvka Jelen, asi z priezviska.

Podstatne je, ze raz pozeral do svojich papierov a zo zadu sa ozvalo (mimochodom od triedneho saska $$;-)$$ a ja som to nebol $$;-)$$) "Ja som z toho jelen..." on to pochopitelne nepocul, ale o niekolko tyzdno (ci mesiacov?) neskor opat zasnene hladel do tych svojich poznamok a onu hlasku vyslovil sam $$8-D$$. Proste bola sranda...

Na jeho obranu musim povedat, ze som maturoval z jeho otazky a aj ked den predo mnou dal tusim vsetkym prevazne stvorky, mne dal jednotku. Ej, veru som bol vtedy sikovny $$:-i$$


2 komentáre:

  1. Jelen, rescept, tak taku trubu som uz dlho nevidel. Naozaj, on neni ucitel. Kazdy dokaze ucit ako on. Zoberem knihu z vysokej skoly (FEI napr :) ), opisem par stran a citam ich potom na hodine. A berem za to love. Neni to krasa?

    OdpovedaťOdstrániť