nedeľa 10. júla 2005

Vrchlocurling

A neprekonatelny strojarCas prudko plynie a ja si vychutnavam posledne hodiny v Chotebori na GateCone...

Niekedy tusim zaciatkom druheho rocniku, alebo mozno uz v prvom, sme odhalili super vec na nasej lavici - ja a Tomas. Bol to taky vyryty kruh... velmi pravidelny, skoro by som povedal ze urobeny kruzidlom... tak ho Tomas este zvyraznil a vyrobili sme famoznu hru - Vrchlocurling... najst nazov bolo pomaly najtazsie.

Islo o to ze okrem kruhu v lavici bol vsade obrovsky prebytok vrchnakov z flias... takych tych klasickych kovovych z obycajnych sklenenych flasiek. Tak sme zobrali 16 vrchnakov, na 4 sa napisali inicaly jedneho, na dalsie 4 incialy druheho hraca a takto sme mali hru pre styroch. Hravali sme cez prestavky aj cez nudne hodiny... bolo to super... ak poznate curling tak priblizne viete o co asi slo...

Nuz a jedne predmet - nazvany strojnictvo nas ucil nikto iny nez strojnik... alebo strojar? ani neviem aku mal prezyvku. Inak v pohode typek, mohli sme pri odpovedi pouzivat zosit, bola s nim sranda. Mal jeden velky neduh - moc fajcil. Tak sa stalo ze zahlasil: "Chlapci uz som vam ukazal elektronku? Ze nie? Tak keby nieco som v sklade" a odbehol si zafajcit. Ked sa vratil o elektronke ani vidu ani slychu... myslim ze zabudol hned ako zatvoril dvere na triede.

Vznikali rozne famy ze si to v sklade rozdava s inym ucitelom, ale to vymyslel Tomas, este vacsi prasak ako ja $$:-i$$.

Nuz a kedze jeho hodiny boli dost nudne, raz sme s Tomasom hrali vrchlocurling na jeho hodine... ej bystu ale ten cudak to zistil a vyvolal nas... este ze sme boli pripraveny a dostali sme myslim jednotky $$:-))$$.

Dufam ze je mu v sklade dobre ako vzdy $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára