piatok 22. júla 2005

Zlaty Urgo 2005

Aneb pomsta bude sladkaSobota - posledny skutocne cely den som zacal tym ze som sa snazil ostatnych vydurit z pelechu. Neuspesne... A dovod? Chcel som aby isli na Dragonovu prednasku o technologiach pouzitych v Atlantise. Ale vsetci chrneli dalej... lamy.

Po Dragonovej prednaske bola jedna z najlepsich ake som na GC videl - prednaska o Richardovi Dean Andersonovi - hlavnom predstavitelovi serialu Hviezdna Brana. Dozvedel som sa take veci o nom... dokonca hral aj v muzikali a co je este lepsie - aj tam spieval.

Po navrate do GatePubu si vsetci skusali ake to je drzat v ruke original P90 (no original ani nie, skor vernu a funkcnu napodobeninu $$;-)$$)
$$OBR41343$$

$$OBR41344$$

$$OBR41345$$

$$OBR41346$$

$$OBR41347$$

$$OBR41348$$

$$OBR41350$$

O nieco neskor sme isli na Chyby a zaujimavosti v SG, ktora bola skutocne dobra, hlavne prva epizoda bola nabita chybami $$yes$$. Nasledne na to bolo vyhlasenie niektorych sutazi, najprv Hlasky v SG:

$$OBR41352$$


ZuSka sama priznala ze nebyt Incika a Petroita tak sa tak vysoko neprebojuje, ale pekne im to natrela $$:-))$$.

Nasledny Zlaty Urgo, ktoreho som sa aktivne zucastnil dopadol viac-menej tak ako som ocakaval - ani ň som nevyhral $$:-))$$. Nie ze by som nechcel vyhrat, ale vacsia (rozumnejsia) cast mojho ja vedela ze vyhrat nemozem... ista mala (egoisticka) cast si zase pevne verila...

$$OBR41354$$

S rozhodnutim som docela spokojny, co ma vsak povedzme urazilo bolo to, ze jedna z porotkyn vyriekla nieco na sposob: "Hodnoceni ostatnich povidek nebudeme zverejnovat, protoze by jsme mohli prijit k urazu. Prisli nam i humorne povidky, ovsem tento perverzni humor nemel sanci na uspech." (aby ste si urobili obraz o tom co je to podla onej slecny perverzny humor - Devaty Chevron & Thorova Ponozka)

Ked GateCon oficialne skoncil vybehli sme opat tych 100 schodov (uz asi po 150. raz) a zase sme len kompostili, idlili a fotili... Vznikla jedna veeelmi dobra fotka $$:-i$$

$$OBR41351$$


Ked sa sobotna noc prehupla do nedelnej noci, vybehli sme von urobit este nejaku tu hromadnu fotecku, vcelku vydarena:
$$OBR41353$$

5 komentárov:

  1. koukam ze pro pristim gc ti zcenzuruju fotky asi :-/ :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prosím Tě, můžeš mi poslat odkazy na ty fotečky o které jsem Tě minule žádala. Já jsem je uložila a nějak nevím kam. Na ICQ Tě taky nemůu zastihnout... Díx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten co robil tuto stranku musi byt neuveritelny dement

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten co robil tuto stranku musi byt neuveritelny dement

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Este stastie ze je to prednastavena sablona od autorov webu bloguje.cz :-)))

    OdpovedaťOdstrániť