piatok 29. júla 2005

Swimming...

...and of course biking $$;-)$$Pre tych cudzojazycne menej zdatnych - Plavanie a samozrejme bicyklovanie.

Okrem toho ze od pondelka intenzivne citam Harryho Pottera a polovicneho princa (tazko povedat ako sa da prelozit half-blood prince) prevazne plavam a bicyklujem. Proste leto.

V stredu som bol dohodnuty s kamaratmi ze sa pojdeme kupat do Cunova - nasa oblubena destinacia v tychto letnych dnoch. Samozrejme som si nezabudol zobrat moju mp3 hracicku. Aby som mohol machrovat... a v neposlednom rade aby som mohol pocuvat mjuzik $$:P$$.

Tak sme si zaplavali v tej kvazi cistej vode (lepsie ako jazero v Rusovciach $$:-i$$) a vybrali sme sa na pizzu. Medzitym volal Kirso ze sa zdrzi (oh, ake neobvykle $$:-i$$), potom volal zase ze pojde aj s Pepanom len do Rusoviec ($$sick$$ ta voda je fakt divna) a potom si to pre zmenu zase rozmyslel a volal ze mu mame objednat pizzu. Zuzka mala pre zmenu problem s tym ze nezje celu pizzu a tak sa chcela rozdelit. Avsak ja akykolvek som gentleman som ju v tom nechal, pretoze chcem priberat a to sa z polovice pizze fakt neda.

A tak o par minut prisiel Kirso aj s Pepanom, dojedli sme, preratali si v hlavach ze kolko to asi tak moze byt a vyslo nam nieco vyse 850 Sk. To ze ucet vravel 780 nas vyrazne potesilo a zistili sme ze namiesto 8 kofol nam zaratali iba jednu... smola $$:-i$$.

Potom sme isli akoze domov, ale ono uz Slnko dost zapadalo a este sme stretli Kuba s Katkou, tak sme sa smz museli vykecavat... no to je fuk, podstatne je ze Slnko viac-menej zapadlo a ja som isiel odprevadit Zuzku domov kedze aj tak chodim okolo jej domu.

Domov som prisiel o pol desiatej a rodicia uz sa ani nesnazili mi nieco vycitat, asi uz rezignovali (konecne $$8-D$$) $$:-))$$.

Btw: Prehravac je uplne najsamnajlepsia vec na svete $$:-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára