sobota 30. júla 2005

Dedinky, den treti

Dobsinska ladova jaskyna V minulom blognuti som zabudol spomenut ze do Dobsinskej ladovej jaskyne sa s TROJKOU™ chystala ist aj cela jednotka, t.j. Katka, Kubo a Dupi.

Takze sobota zacala prekvapivo tak, ze sme vstavali dost skoro. To znamena okolo siedmej. Kedze o obyvateloch jednotky bolo zname, ze si radi pospia, zistovali sme ich moznosti na rychly odchod. Aj ked spociatku boli dost "vyradeni" napokon sa spamatali a potvrdili svoju ucast na vylete.

Skupinka dalsich ludi sa rozhodla ist nakupovat do Popradu. Vzhladom na to ze su to chaotici tak este pri nasom odchode do jaskyne im nebolo jasne ze kto vlastne do toho Popradu pojde... ich problem.

Vyrazili sme, avsak ani nie 500 metrov od chaty sme sa skoro stratili, nebyt Jakuba, ktory nas zachranil svojim super zmyslom pre orientaciu $$:-))$$. Uspesne sme sa dopravili do Stratenej, kde nas uvital cisty horsky pramen. Otazka ci bol cisty zostala visiet vo vzduchu este dlho, ale ovlazit sa nam padlo velmi vhod. O par desiatok metrov dalej sme prechadzali okolo nadherneho psika, tak sme sa tam zo desat minut zdrzali aby si ho kazdy mohol pohladit. Famozny pes.

Nasledne sme odbocili z cervenej na modru znacku, aby sme nesli celu trasu po asfaltke, ked uz sme v Slovenskom raji. Poviem vam, ze toto bol skutocne akcny vylet, vdaka rozbitym mostom a celkovo dost nebezpecnym priechodom. Stretli sme akychsi Poliakov, s ktorymi sme sa neustale predbiehali az sme sa dostali do takej malickej kvazi jaskyne, kde sme ich poprosili aby nas odfotili, na co oni nas poziadali aby sme ich cvakli (toho sa uspesne ujala nasa vodkyna Ivka $$:-))$$ ).

Ked sme sa vystrachali dost strmym kopcom zacali z oblohy lietat kvapky. Kvapky vody. Rovno na nas. Tak sa teda cele osadenstvo (okrem mna $$:-i$$) upravilo do dazdovej podoby - t.j. nepremokave bundy, prsiplaste & so on. Kym sa prezliekli prsat aj prestalo... no co uz, stane sa $$:-))$$.

Konecne sme sa dostali k Dobsinskej ladovej jaskyni, kde sme sa vsetci do jedneho hadali o zlavnenu vstupenku, aj ked rozdiel robil iba 20 Sk $$:-))$$. Listkarky mali problem s tym ze potrebovali nejaky doklad o tom ze sme studenti, pricom bol nutny datum platnosti. Avsak nase genialne cipove moderne skolske preukazy take volaco obsahuju len v elektronickej podobe a to tetusky nevedia precitat... ale napokon sme to za mierneho kriku dosiahli $$:-i$$. Najviac sa rozkrikoval Dupi, vdaka comu sme zmeskali jeden vstup a museli sme cakat pol hodiny. Ale co, aspon sme sa najedli.

Jaskyna
Najvacsia, najlepsia, proste uplne najsamsuper jaskyna na svete je Dobsinska ladova jaskyna. Tam vam je kosa aj v lete, ako som sa presvedcil na vlastnej kozi. Su tam nadherne scenerie, ako sa tam hra to svetlo s ladom, no proste nadhera... to by ste museli vidiet (bohuzial tam bol zakaz fotit, takze smola $$;-)$$). Najviac ma fascinovali tie strnastky v kratasoch a trickach... asi im bola kosa $$:-))$$

Po vyjdeni z jaskyne sme sa hromadne fotili a potom sme zbehli do dediny, kde si Kubo kupil dalsiu satku s motivom marihuany. Vzapati na to zacalo prsat a my sme si to stradali po asfaltke. Trosicku som zmokol (aspon narastiem $$:-i$$) a v Stratenej sme sa rozhodli ze si to nasikujeme do krcmy. Tam Dupi vybalil Pringles a uz sme chrumali. Pocas nasej navstevy miestneho pohostinstva prsat prestalo a tak sme sa vybrali este pozdravit dogyho a sup ho do chaty.

Tam uz boli Zuzky s Danom (prisli az v sobotu, pretoze Zuzu bola v Chorvatsku a Potka bola v Egypte). Potka a Dano boli prijaty do nasej posvatnej trojky, ktora sa tym padom zmenila na patku, ale vlastne to furt bola trojka... (zlozite, ja viem $$:-))$$).

Nastalo dlho ocakavane varenie gulasu, aj ked trosku poprchalo a popritom sme my (neviem kto presne, ale ja som tam urcite bol $$:-i$$) hrali Janifa. Taka fajna kartova hra $$;-)$$.

1 komentár:

  1. Ja som urcite vstal ako prvy ako sa poznam :). Vy nastupeni v plnej zbroji a ja leziem z postele :)

    AAaaach dogy. Ten bol naozaj krasny. Yo jimi, poslem ti zatim foto.

    Akoze sorac, ale ta tetka (ktora si vravi predavacka listkov) bola @#%#@$<~>%^^%&#@% ... vyber si z toho podstatne. Vsak posudte sami. Ukazal som jej FEI mega masta chipovu kartu. Uplne vsetko je na nej, elektricenka, kedy som sa narodil, na aku skolu chodim, aku mam velku nohu vsetko. A ona, ze WTF? Tak som jej ukazal dalsiu kartu - bankomatova karta, na ktorej je samozrejme datum expiracie. Vlastne je to bankomatova karta + ISIC v jednom. Lenze tu nemam aktivovanu. Takze mi predala zlavnenu vstupenku na MF (motherf****r) kartu. Odteraz sa budem vsade preukazovat bankomatovou kartou. Kokoz, uz teraz sa rozculujem :)...Nakoniec sme sa aj tak xceli najest. A polhodka bola akurat (skoro). Este po ceste dole som chaloval tycinku :)

    Ze strnastky :) , ehm... jimi...
    Ok, z mojej strany je to secko. Tesim sa na dalsi diel (den) super jimiho blogu. Yo jimi you are simple KOB (king of blog)

    OdpovedaťOdstrániť