nedeľa 24. júla 2005

Chylime sa k zaveru

Aneb vsechno jednou skonci $$:-(($$Nedela sa niesla v znameni konca GateConu, vsetci boli posmutneni z toho ze je proste koniec a skor ako o rok sa s najvacsou pravdepodobnostou neuvidime. Nostalgia vladla na kazdom kroku...

K dobrej nalade sa nepridalo ani to, ze o cca 10:05 do triedy vbehli nejake "deti" s tym ze do 11tej nech sme prec... smejdi. Aspon sme im tam spravili bordel:
$$OBR41403$$

Nasledne sme sa len tak poflakovali v KD Junior, pretoze von sa ist moc nedalo vzhladom na nechutne pocasie.

Prevazne sme sedeli a idlili. Nasa oblubena cinnost. Fotili sa posledne fotky, jedlo sa posledne DiDo $$:-))$$. Potom nas opustil Reaver, duchovny vodca GatePubu bol zrazu prec...

Na pamiatku sme si odfotili obcianske preukazy $$:-))$$, $$8-D$$.
$$OBR41402$$

O tretej bol na programe jeden z najlepsich dielov Hviezdnej brany, skvele organizacne zakoncenie skveleho GateConu - Casova Slucka, Window of Opportunity, 4x06. Potom sme sa vybrali na busovu zastavku, odkial prva odchadzala Scarlett. Avsak este predtym si ZuSka isla nakupit dalsiu zasobu DiDo $$8-D$$. Cas sa pohyboval a ZuSka s Incikom boli taky dobry ze isli so mnou na vlakovu stanicu... sam by som tam asi netrafil. Takze sme sa rozlucili so Scarlett, s Jackom a s Petroitom a vyrazili sme na vychod.

Ked som nieco po pol siestej nasadol do vlaku, boli to posledne okamihy co som este niekoho z GatePubu videl nazivo $$:-)$$. Zvysne 4 hodiny som stravil sam... nuda. Prva moja myslienka smerovala k tomu ze ich teraz velmi dlho neuvidim. Druha myslienka smerovala k tomu ze ZuSke zostal moj diplom z bojovky. Tretia myslienka smerovala opat k tomu ze ich dlho neuvidim. Nuz a ta stvrta? Ta smerovala k mojim rodicom, ktorych som nevidel 6 dni a tiez mi uz chybali. Toz doma je doma.

Mala zastavka v Havlickovom Brode mala celkom dobru pointu. Isiel som si kupit listok do Blavy a tetuska na mna vybafla ze 363Kc. Tak som jej podal petikilo a ona mi vydala 637Kc... pekne od nej, no co poviete? $$:-))$$. Ked som si zrevidoval vydaje a prijmy, zistil som ze cely pobyt v CR ma vysiel na 90 ceskych korun... a to som tam bol prosim pekne 5 dni a par hodin $$:-))$$.

Secteno a podtrzeno - GateCon bol vynimocny nie kvoli programu, nie kvoli uzasnosti Hviezdnej brany a uz vobec nie kvoli genialite organizatorov. Bol vynimocny kvoli skvelym ludom a pevne verim ze na tento "takmer tyzden" nikdy nezabudnem (obzvlast ked som si to takto pekne zapisal $$:-))$$).

Tak dufam ze ste sa pri citani o GateCone 2005 nenudili, pretoze momentalne som asi na ceste domov, alebo tak nejak a uz od zajtra snad zacnem pisat o tom ako bolo na chate s kamaratmi... stay connected for fresh news $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára