utorok 26. júla 2005

Dedinky, den prvy

Vznik trojky V stredu som isiel spat o nieco skor ako obvykle. Vo stvrtok rano ma totiz cakala unavna cesta vlakom, zacinajuca o 6:40.

Zobudil ma tato, nieco pred siestou ak si dobre spominam. Vsetko prebiehalo hladko, mal som zbalene vsetko co som potreboval, problem nastal v momente ked som nevedel najst mobil. On by to problem ani nebol ak by si mama nemyslela ze je to ta najdolezitejsia vec na svete. To viete, potrebuje aby sa jej kazde dieta hlasilo niekolkokrat denne, obzvlast ak je strasne daleko $$;-)$$.

Uz som sedel v aute na svojej ceste na hlavnu stanicu, ked som si spomenul ze kde ten kus plastu je. Na vysuvacej policke s klavesnicou, pekne si leziaci a odpocivajuci. Tak som si pre neho dobehol.

V dohodnutu dobu uz som bol na Hlavnej stanici u nas v Bratislave a tam ma cakali moji spolucestovatelia. Nikto nechybal, teda az na Dasku, ktora musela z rodinnych dovodov tuto skvelu dovolenku ozeliet. O par minut uz sme sedeli vo vlaciku na svojich miestach. V jednom kupe Katka, Kirso, JT, Kubo a v druhom som bol ja s Ivkou a Jancom.

Ked sa vlak rozbehol a boli sme hodne daleko od Bratislavy vytiahol Janco preslavenu Grepovicku, t.j. borovicku s grepovym dzusom (aspon myslim ze som ten mix trafil). Pravdupovediac nebolo to najhorsie ale Ivkine vinko bolo lepsie $$:-))$$. Po nejakych styroch-piatich zastavkach sa jedno kupe vyprazdnilo tak sme sa tam vsetci siedmi napratali a grepovicka pekne kolovala.

Kedze cesta bola unavna a nikto toho vela nenaspal, Ivka to po asi dvoch hodinkach zalomila. Lenze to by sme to neboli my aby sme to nezneuzili. Tak niekto napisal na papier "For Rent" a telefonne cislo a smarili sme jej to na tricko a pekne sme to aj vyfotili. Ej sme my ale potvory $$:-i$$. O tom ze sa papier zosunul do lona ani nehovoriac $$:-i$$.

Po dlhych piatich hodinach a 30 minutach sme konecne vypadli z vlaciku a pred nami bola 4 kilometrova cesta na chatu. Ono by to bolo v pohode, keby sme neboli plne nalozeny, kazdy oblozeny aspon piatimi ruksakmi a siedmymi taskami. Ale vsak za tych 40 minutociek sme to akosi zvladli, lenze teta, ktora nam mala dat kluce mala nejake blbe kecy. Tak sa telefonovalo. Najprv volal Kirso Koldovi, ten zavolal majitelovi chaty a ten zavolal tetuske... a kluciky boli nase $$8-D$$.

Zacal sa ten pravy boj. Boj o postele. Ja, ktoremu je viac-menej jedno kde spim som sa uspokojil aj s hornou postelou. Ona ta chatka ma totiz 4 "spalne" pricom v kazdej su 2 poschodove postele. Niekde tu sa vytvorila silna trojica, zdrave jadro kazdej akcie a tovaren na vacsinu hlasok celej dovolenky. Ivka, Janco a ja, obyvatelia miestnosti cislo 3. Inak povedane TROJKA™. Synonymum pre zabavu. Velitelkou TROJKY™ sa automaticky stala Ivka, ako najmudrejsia a najschopnejsia z nas troch $$:-))$$.

Kedze nebolo do coho pichnut, Peto vytiahol Carcassonne, velmi fajnu stolovu hru. Vysvetlil nam zakladne pravidla a uz sme hrali. Uplne uzasne. Akurat ked sme dohrali, dovalili sa aftaci. T.j. Koldo a Kajo aj s druzinami. Full stuff. Okamzite sa zapojil Koldov notebook, zosilovac a repraky a uz sa ficalo na hudbe. Samozrejme sa popijal volaky ten alkohol a tak vseobecne sme sa bavili. Ked uz nikomu nechutilo a vsetci boli totalne "unaveny" islo sa spat... to bolo tusim okolo druhej rano $$:-))$$.
Vo vlaku bola fajna sprievodkyna, dobre sme si s nou pokecali, zaspominala si na svoje mlade casy ked podobne ako my aj ona cestovala. Je dobre ze takyto ludia este existuju.

4 komentáre:

  1. No uz som sa tesila,kedy "vyjde" prvy clanok z chaty...zatial to vyzera super,tak sa pekne snaz nech su rychlo hotove aj tie ostatne a mozem precitat...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Are you joking little girl? Z poslednych troch dni mam dohromady asi 5 riadkov poznamok :D ale inak sa budem samozrejme snazit ako to len pojde ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. NO tak len peknes spominaj... ked s nicim budes chciet pomoct tak daj vediet.. aj ked moja pamat je obmedzena tak si dam jeden stavnaty ZODAK a hned si spomeniem .. alebo ... no ved to je jedno :-D (ooosriK)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslim, ze ste si uzivali viac ako my v aute. Az na tu cestu okolo jazera... NNBS :).
    Jednoducho na ZODAC nema nic :). To bolo heslo chaty...myslim. Ak pojdem alergologicke a predpise mi ZODAC, asi skapem od smiechu :D ... ze ooosriK :)
    Dedinky Part 1 je uspesne za nami... Tesim sa na kopu novych riadkov. Aha... uz vyslo pokracovanie.
    btw, u vas v izbe bolo mrrrrde teplo. My sme mali rano vzdy krasnu zimu. Fakt super pocit.

    OdpovedaťOdstrániť