streda 15. júna 2005

Znizujem straty

A to bez defektu $$;-)$$Po tom co som sa napapal som sa vybral na hradzu. Ved bicyklovat treba aj keby kosacky z neba padali. Este tu kusok od domu som to rozbehol na 45, lebo bol za mnou trolejbus a nechcel som tych ludi nechat cakat $$:-i$$.

Poviem vam ze taky vetrisko som este nezazil. Fukalo jak vo filme Twister... keby som sa nebol zavesil za jednu slecnu (tie nohy $$:-i$$), tak by som isiel 13km/h... takto som isiel tak osemnastkou, ale posledne 3 kilometre uz som to fakt nezvladal, tak som sa tahal za jednym objemnym korculiarom (aspon mi vytvaral dobre podmienky... uplny vetrolam).

Spat to bola uplna pohodicka, dokonca som prekonal tohtorocny rychlostny rekord a vytiahol som to na 52km/h. Na rovine $$;-)$$.

Pridem domov, hodim do seba dva rohliky a Kirso na ICQ ze ci nejdem na bajk. Blba otazka, jasne ze idem. Ja vzdy $$:-))$$. Este som ho poziadal ze ci by mi nepriniesol CSS (Counter-Strike Source) a on ze jasne.

Po ceste som stretol Zuzku, tak sme ten kusok, cca. 3 km, isli spolu. Aj ked boli obavy ze ci to stihneme, stihli sme to presne na 16-tu, zatial co zvysok (Petrzalcania $$:-i$$) to moc nestihali $$:-))$$. Ale po par minutkach uz postupne podorazali a tak sme isli smerom k vetru.

Ja som sa schovaval za Koldom, ktoreho rozmerne telo posobilo tiez ako skvely vetrolam a okrem toho on potrebuje posilovat viac ako ja $$:-i$$. Este boli aj take navrhy ze by sme isli az k Marekovi do Cunova, ale tento napad chalani zavrhli, tak sme isli opat len do Rusoviec.

Tam sme furt davali chipsy a cakali sme na Dupiho s Pepanom, ktory vtedy ked sme my dorazili do Rusoviec len vyrazali. Ked uz prisli, tak si dali aj oni dvaja kofolu, lebo vyzerali byt nejaki vystaveni $$:-i$$ a mohli sme vyrazit domov.

To bola uplna pohodaaa... Kirso vymyslel ze si dame sprint, ale ja som bol uz vycerpany, tak jasne ze vyhral $$:-i$$. Pri bufete sme poslali petrzalskych odpadlikov domov, teda az na Kirsa, ktory sa rozhodol ze pojde so Zuzkou az domov. Aby im dvom nebolo smutno, tak sme im s Dupim robili garde $$;-)$$, $$:-))$$.

Aspon uz viem kde Zuzka byva... ale teda keby som tam bol sam tak sa stratim... moj skvely orientacny nezmysel $$:-))$$. Kirso isiel potom s nami do miest kde si lisky davaju dobru noc a on zase videl kde byvam ja.

Tak si tak idem otvorit branu na dome a smatram vo vacku a kluce nikde... uj, do dabla. Kluce nikde. Poviem vam ze som mal malicku dusicku, ze som ich stratil. Ale nestratil $$;-)$$. Zabudol som ich doma $$:-))$$.

Vcerajsia statistika znie: 85km, priemerna rychlost 19,26km/h, 7 hodin vonku $$:-))$$. Na obycajny junovy den celkom fajn.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára