utorok 28. júna 2005

Konecne prazdniny

Takmer tri dlhe mesiace bez stresu... juhuuu $$8-D$$Vcera som konecne dokopal svoje tohtorocne posobenie na skole. Posledna skuska. Prebiehalo to asi tak, ze vsetci boli vystresovany, ked som sa objavil v skole tak kamarat ma zdravil slovami: "Clovece, teba poznam, ty si ten co ma najviac v pi*i" Co len dokazuje jeho rozpolozenie. Je mi ho luto $$:-i$$.

Aj ked na skusku boli dve hodiny, ja som po hodine dopisal a ked som to odovzdaval tak jeden z dozorcov sa ma pytal ze ci fajn alebo ako a ja ze tak snad to bude a ten druhy zbezne pozrel na tie papiere a povedal nieco ako "Noo, je toho dost..." takze tak no...

Potom som dobehol domov, nieco zblajzol a vyrazil na bajk. Mal som docela stastie ze ostatni su taky flakaci ze o 1/4 na 5 este boli v Rusovciach v Arene. Tak som tam dobehol a spolocne sme isli na jazero. Nie je nad to $$;-)$$. Nuz a dnes idem do Zohoru, to je este kusok za Devinom... proste takych 40km... co je naprosto super lebo trosku stiahnem stratu... snad. $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára