nedeľa 26. júna 2005

Tenkrat poprve

Bolo to uzasne a trvalo to do rana $$shifty$$ Ak cakate nejake pikantnosti z mojho intimneho zivota, tak sa velmi nepekne pletiete $$:-))$$. Ide o diskoteku $$;-)$$.

Ako som spominal, Ivka nedavno spravila tzv. male statnice a ziskala bakalarsky titul, k tomu bolo predvcerom Jana, tak sme to sli patricne oslavit.

Cely tyzden som pri kazdej prilezitosti vyzvedal vhodny cas, na ktory by sme sa dohodli. Nikto nic nevedel, nikto nic neorganizoval. Tak som vcera o pol siedmej napisal Koldovi a on mi zavolal ze o pol deviatej na konecnej busov. Super $$8-D$$.

Som tam dobehol, bus prisiel o pol hodiny skor ako mal, ale nastastie som stretol kamosa, tak som isiel po jeho slapajach, lebo chcel ist nieco kopirovat. Aspon som sa poprechadzal. O pol deviatej prisiel Koldo s bratom JaKom a zacali zhanat ostatnych (prave vcas $$:-i$$). S tym ze vsetci budu meskat (vratane hlavnej oslavenkyne) sme zapadli do tzv. Solecka (oficialne sa to vola tusim Sole grill abo tak nejak).

Ked sme tam tak hodinku sedeli, zrazu sa objavil Janco a o nieco neskor Zuzu. Ta nam oznamila ze uz bola hore (t.j. tam kde sme akoze chceli ist) a ze su tam dvaja ludia... zatial... Napokon dorazila aj Ivka a spolocnymi silami ma donutili dat si tri deci cerveneho. Ivka dostala genialny darcek - vizitky so svojim menom, titulom bc., adresou a telefonnymi cislami. A jednou namakanou fotkou:
$$OBR39273$$

Niekedy o medzi pol jedenastou a pol dvanastou sme vyrazili na definitivne miesto urcenia - do Elamu na nejaku akciu co sa vola ... momentalne netusim ako a na ich webe to nie je, takze neviem $$:-))$$. Dolezite je, ze som si dal vodku s ribizlovym dzusom, co je vam jedna fantasticka vec, idealna na to aby ste sa pekne zmastili. Ona ta vodka tam totiz necitit... ale ja som inteligent, tak som to pil pomalicky pomaly $$;-)$$.

Ked sme trochu posedeli, tak sme vybehli na parket, tancovali sme na take hity ako Macarena, Hafanana, SummerJam, I will survive, California Dreaming, Time of my life... proste na same stare dobre, kvalitne a najma uzasne veci. Bol som spoteny ako ... neprirovnatelne $$:-))$$.

Ked bolo pol tretej a nocak mi mal ist o tretej, radsej som sa rozlucil (najprv s Ivkou a so Zuzu, ono to lucenie so zenskym osadenstvom je vzdy prijemnejsie $$:-i$$ a potom aj s chalanmi, pricom Koldovi som podaval ruku s tym ze mozno sa uvidime na zastavke).

Par okamihov pred tretou vsetci dobehli na zastavku, takze sme sa fakt stretli, ale stihli to fakt dost dobre. Tak som sa dopravil na zastavku, kde mi mal ist nocny bus priamo domov, zatial co ostatni isli do Petrzalky.

Cakam si tak na zastavke... desat minut, potom uz bol cas aby isiel a nikde nic. Dalsich desat minut... prisli vsetky ostatne nocaky a ja som si tak v duchu hovoril "No tak sa zacinam pozvolne nasie*at" po dalsich dvoch minutach "A teraz uz som seriozne nas*any" $$:-))$$. Napokon prisiel s meskanim 25 minut a isiel po totalne divnej trase, aspon sa mi tak zdalo.

Uplne genialne si ten parchant skratil trasu a jeden typek z busu mu hovori: "Vynechali ste polovicu trasy" a sofer na to: "Ja to tu nepoznam, konecna, vystupovat" no proste funny $$;-)$$. Vzhladom na to ze svitalo, bol som fakt stastny z tohto vecera... za svitania som teda domov este nesiel $$:-))$$. Nakoniec som domov prisiel 4:20 +- nejaka ta minutka. A o 3/4 na 10 uz som bol hore... a zajtra mam skusku... ej bystu ucit by som sa mal, majte sa pekne $$;-)$$

3 komentáre:

  1. :DD tak takovýho řidiče autobusu bych někdy chtěla potkat (teda pokud by zrovna nevynechal mojí zastávku.. :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Co je to ten Jimi za exota? Kto ho pozna?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Co je ten BLABOL zac? Kto ho pozna? Kto ho videl? On aj zije?
    Chlapce sa uvedom... Jimi je Blog King, proste Dancer Masta , Boogie Woogie Blasta :)...

    OdpovedaťOdstrániť