piatok 17. júna 2005

Mostly cycling

O tom ako som vencil DogyhoAko to uz mam vo zvyku, vcera som sa prevazne bicykloval. Avsak vecer, ked som sa vracal domov, mi zavolal Dupi, ze venci psa a ze by mi konecne mohol dat CSS, ktore tuzobne ocakavam dnom i nocou $$:-))$$.

Tak som si zasiel odlozit bicykel domov a vybehol som opat von. Ten pes je volajaky chrt... no ono je to vlastne fenka menom Klea, ale zacali sme jej hovorit Dogy $$:-))$$.

Ja som ju zastihol akurat v obdobi unavy, aj ked ako Dupi vravi, je to pes salamista. Ze ma vsetko na salame... svet je mu uplne volny. Len tak si idete a ona si zrazu lahne na travu a nepohnete s nou. Ani za nic. Teda nastastie ma zatial iba 20kg, takze sa da odniest na rukach, ale o par mesiacov... neviem neviem.

$$OBR38100$$

$$OBR38101$$

Mimochodom este ma prezyvku ovecka, lebo ma taku super hunatu srst, fakt ako ovca. Proste genialne stvorenie $$:-)$$.

2 komentáre:

  1. Lol tak to mi něco připomíná.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ti dam, ze nejaky chrt :). Pekna cistokrvna afganska chrtka. Skoda, ze som neporobil lepsie fote, ale nejak sa ani nedalo + nexelo. btw, tento prispevok som pisal asi 3 minuty...
    Ale to v inom blogy, mozno (ala rozlucka s moncici).
    Idem off, bo som off a xcem byt off. Kto ma rano zobudi, pociti moju zlost...
    Hawk, dohovoril som...ZZZzzzzzz....ZZZZZzzzz....

    OdpovedaťOdstrániť