štvrtok 16. júna 2005

Ako pionieri

Prisli sme, videli sme, vratime sa $$;-)$$ Uz davno pradavno som mal taku ideu, ze sa pojdem pozriet na Zahorie. Na odvratenu stranu Malych Karpat. Ako som tak sledoval a studoval mapy, tak som sa postupne dopracoval k tomu ze najlepsie by bolo ist najprv do Devina. Sutok riek Dunaj a Morava. Bod kde sa stretava Rakusko, Slovensko a Ceska Republika. Pamatne miesto, ktore fungovalo este za cias Rimskej rise.

Kedze akosi nevychadzalo pocasie a tak, stale sa to odkladalo. Az vcera nastal ten spravny cas. Cas vyrazit na najvacsiu chranenu pamiatku v okoli Bratislavy. Ale aj vcera to vyzeralo vselijako. Bude prsat, nebude? Nikto nevedel... miranda a Firefox hlasili ze bude prsat.

Zrazu s nicoho nic sa mraky stratili a na ICQ sa objavil Janco. Ihned som ho zlanaril a Kirso, ktory je na bajk nadrzany asi ako ja, samozrejme s vyletom suhlasil. Tak sme sa narychlo dohodli a vyrazili sme.

Svietilo slniecko, makali sme pekne rychlo az som z toho nevladal, obrovsky kopec, ktorym Kirso strasil Zuzku sa napokon ukazal byt velky asi ako vystup na most. Takze pohoda... Na Devine vysokohorska prirazka - nahrazka Kofoly nazvana Sofola - pol litra 20 korun. Ale co, vsak o to nejde.

Ako si tak sedime na Sofole, zrazu kvapka. Potom dalsia... a dalsia. Prsi... mno, neprsi, len poprcha. Ale my v predzvesti prichadzajucej skazy sveta utekame kade lahsie. Vytiahnut rychlost 39 zrazu nie je problem. O par minut som mokry aj na okuliaroch, z prilby mi kvapka o dusu a tricko mam pekne vzorkovane, aj ked mam blatniky.

Par metrov pred mostom vznika dilema - ideme dalej, alebo niekde posedime? Hovorim ze podme dalej. Tesne pred mostom sa spusti fekalny lejak, este ze je tam taky velky plac, ktory je kvazi zastreseny mostom, takze na nas neprsi. Chvilu uvazujeme ze co dalej... ideme fotit dazdivu Blavu. Este ze ma Kirso fotak. Z nicoho nic si zacnem spievat "Nad hradom sa blyska..." a Kirso ma uz toci na video na mobile. Parchant jeden. Ale fakt sa nad hradom blyskalo. Prestava prsat a my ideme dalej.

Prideme na hradzu a pada dalsia z mnohych otazok - ideme dalej? Okamzite je zavrhnuta a sadame si tentokrat na original kofolu, v cene 17 korun. 20 kilometrov a aky rozdiel. Zhodli sme sa ze treba ist aj nabuduce a dalej. Ovela dalej. A vsetci...

$$OBR37980$$

$$OBR37981$$

$$OBR37982$$

3 komentáre: