štvrtok 9. júna 2005

Pivny Festival

O tom, ako som zaciatok dna mojich 21. narodenin oslavil oznackovanim dialnicneho stlpu.Tak sa nejak zbehlo, ze ma Zuzka prehovorila na Pivny Festival. No... prehovorila... povedzme rovno ze jej to vela prace nedalo $$:-))$$.

Neskor, asi den na to, som sa s Janom dohodol ze pojdeme skor ako ostatni, lebo ti chceli ist este na Kamenak 3 do kina... teda platit za taku pakaren... ale co, ked sa im to paci...

Kedze sa v Petrzalke neorientujem a ono to bolo kupodivu v Petrzalke, bol som rad ze tam nejdem sam. Ked mi potom Jano povedal ze tam bude hrat Desmod, tak som bol uplne vo vytrzeni $$8-D$$.

Preskocim trapne sutaze, ktore tam prevadzkovali moderatori s mierne podnapitymi dobrovolnikmi (aj ked taka Dona Marta s gigolom stali za to $$:-i$$). Podstatne je ze som svojim orlim zrakom zahliadol Puca, nasho kamarata, ktoreho pozname este zo strednej skoly, ale nechcelo sa nam vstavat a ist za nim $$:-i$$. A potom to prislo - zacal hrat Desmod $$8-D$$.

To uz prisla Zuzka s Kirsom a Jano zacal agitovat na skakanie. Lenze nikomu sa nechcelo, tak sme to nechali tak. Avsak, ked pivo ubudalo (ja som smz. pil Sprite $$;-)$$), tak sme vybehli do hladiska (ak sa tak da nazvat prazdny plac na ktorom sa vlnilo asi 20 az 30 ludi), trochu vnimat hudbu. Bolo to uzasne, hlavne ked odlozili akusticke gitary a vzali si elektricke. To bol sound... som si hned spomenul na Bazanta na Mlynoch.

Potom prisli chalani z kina a rozplyvali sa nad tym aky bol Kamenak genialny (ale fuj $$sick$$). Ked sa objavila teta s cigaretami tak sme ju zdvorilo odmietali, ale ona, cuza, sa nedala a zlomila Jana. Teda zlomila, akoze si kupil nejaku cigaru... taka kratsia ako origos havana. Tak to Janci zapalil a to vam bolo smradu a dymu... jak keby hulil travu $$:-))$$. Napokon sa nechal zlomit aj JT, takze som to mal z oboch stran.... porad som ani spievat nemohol spolu so Starmaniou, ktora vystriedala Desmod. To je vam taka kapela co hra stare zname Ceskoslovenske hity, ako Videcan, Po schodoch, atd.

Kedze Kirsovi nebolo zrovna najlepsie, vraj ho bolelo hrdlo, a v piatok maju informatici skusku, tak sa rozhodli ist aj so Zuzkou domov. Ked mi Zuzka rozpovedala svoj plan, tak som sa rozhodol ze pojdem s nou... lepsie ist pol cesty s niekym a potom kusok peso ako ist celu cestu sam $$;-)$$. Ona totiz Zuzka byva (v ramci celej Bratislavy) docela blizko.

Jej plan bol bezchybny az na par veci - mali sme ist jednu zastavku busom, potom presadnut na elektricku, s tou ist tiez jednu zastavku a potom presadnut na dalsiu elektricku. Lenze... bus akosi meskal a navyse Zuzku zacal tlacit mechur $$:-))$$... kym nevyriekla ze jej treba na zachod tak som bol v pohode... potom vsak akosi zahadne trebalo aj mne $$:-))$$.

Bus napokon prisiel asi o dve minutky neskor ako mal a cuduj sa svete stretli sme jedneho... povedzme znameho zo skoly. Akoze uplna haluz, lebo kazdy z nas je na inom odbore a vsetci sa pozname a mame aj niekolko spolocnych kamaratov $$:-))$$. Bratislava je proste mala $$yes$$, $$;-)$$.

Elektricku sme stihli, vlastne aj tu dalsiu, lebo isla tesne za tou nasou a tak sme to dopracovali az na konecnu. Teda Zuzka vystupila dve zastavky pred konecnou. No a mna cakalo par minut pesikovania. Povodne som chcel ist cez Vrakunsky lesik, ale uvedomil som si ze asi nebude osvetleny, tak som isiel radsej o nieco dlhsou ale bezpecnejsou cestou.

Ako som tak prechadzal okolo rodinnych domcekov, kde-tu sa prebudil nejaky pes a zacal o dusu stekat, to som veru nebol tak uplne v pohode $$;-)$$, $$:-))$$. Tak nejak sa to stalo, ze moje potreby boli silnejsie ako zadrziavace, presne o polnoci, tak som sa rozhodol vypustit telesnu tekutinu pri dialnicnom stlpe... a tak sa zacal den mojich 21. narodenin $$:-))$$.

Nakoniec som sa ocitol pred Ruzinovskym cintorinom a este tak rozmyslam ze kedy ide nocak a on vam zrazu frrrng na protajsej ceste... no neporazilo by vas? Este ze odtial je to peso uz len asi 7 minut. Takze som domov dorazil v zdravi a mozem oslavovat ze na tomto svete strasim uz 21 rokov $$:-))$$

2 komentáre: