štvrtok 30. júna 2005

Par vynatkov zo zivota

aby som bol presny: Z mojho zivota $$:-)$$
  • Zacal som hrat The Sims 2. Jednotku som drtil few years ago. Dvojka je v mnohych ohladoch lepsia. Taku virtualnu manzelku som si vyrobil ze $$8-D$$. Docela ma to bavi... kto vie ako dlho.
  • Zacal som citat otcovu dvanast dielnu encyklopediu Dějiny druhé světové války, ktora bola napisana v roku 1973 vo vtedajsom Sovietskom zvaze. Za dohladu uradu Marxizmu-Leninizmu. Inak pekne citanie, prvy zvazok bol cely o politickej situacii na zaciatku 20. storocia a o zlobe imperializmu. Druhy zvazok bol o dvadsiatych a tridsiatych rokoch 20. storocia a o zlobe imperializmu. Skoncil 31.8.1939, v predvecer WWII.
  • Mal som ist do Zohoru a nesiel som. Chalani su lenivi ako vsi. Mal som ist do Devina a nesiel som - rovnaky dovod. Aspon som videl ako Kirso menil Zuzke zadny plast na bicykli. Bol uz dobre zodrany... asi ako je momentalne aj ten moj.
  • Prekonvertoval som svoju stuzkovu slavnost z videokazety na digitalnu podobu. Mam z toho ohromnu radost. Odkaz pre buduce generacie bude bezpecne uchovany na tom najlepsom co v sucasnosti mame - DVD.
  • Uz mam ruksak a spacak na GateCon. Nehorazne sa tam tesim... beriem aj fotak s (pred par dnami) spominanou 512MB kartou. Juhuuu.
  • Dnes rano mi vytiekli baterky. Clovek by nebol povedal ze ak tam nie je napisane rechargable tak nie su nabijatelne. Zjavne neboli... nabijacka sa tvari ze este chce pracovat, aj ked nie vzdy.
  • Klesol som najhlbsie ako som mohol - blogovinu pisem v bodoch. Koniec sveta.

4 komentáre:

  1. no pozor dvd neni to najlepsie co mame, ja som pocul ze dvd ma zivotnost tusim tak 50 rokov takze pozor na to aby aj buduce generacie z toho nieco mali

    OdpovedaťOdstrániť
  2. DVD je momentalne jedna z najlepsich moznosti ako uchovat VHS zaznamy a ked je to uz raz v digitalnej podobe tak nebude problem to dat na blue-ray disk alebo podobne technologie buducnosti, ja osobne som si tiez dal stuzkovu na DVD a som maximalne spokojny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aktivitu,chlapče,aktivitu to chce ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty sa uvedom. Ze king? To akoze tento elektrikar, ktory nabija nenabijatelne baterky? To co ste vy potom ostatny ked on je vas king... to sme to teda dopracovali.. svet sa musi mat napozore!!!

    OdpovedaťOdstrániť