utorok 21. júna 2005

Few last days

Nove plany, nove poznatky, nove zazitky Kym som blogoval o jednom skvelom dni s mojimi skvelymi kamaratmi (1, 2, 3 a 4) tak som nezahalal a nezabudal som zit. Takze co sa stalo za tie styri dni?

Dal som si novy zavazok - dosiahnut hmotnost 70kg do konca roka. Nemozne? Nemyslim. Celkom dosiahnutelne... asi ako to ze prejdem tento rok 10 000 km.

Ked sme pri tych kilometroch... opat som takmer dosiahol 50in2. Ale napokon sa mi to nepodarilo... bolo to 50in2&6 (50 km za 2 hodiny a 6 minut $$;-)$$). Ale inak bicyklujem stale. Od piatku som presiel uz 137 km. Priebezne plnenie ku dnesnemu dnu je 51,366%. Cize ak by to pokracovalo ako doteraz, mal by som 30.9. 5 136,6 kilometra. Ak by to pokracovalo podla povodneho planu (okolo 54 km denne) tak by som to vytiahol na 7 820. Nuz a na vysnivanych 10 litrov by som potreboval zihat 75 kilakov denne. Pohodicka pohoda.

Mimochodom kupili sme si vacsiu kartu do fotaku... kedze 256tku nemali, vzali sme 512tku. A nahradnu baterku... ta sa vzdy zide. V Chotebori sa bude veeeelmi vela fotiiit $$shifty$$.

Dvakrat som sa bol pocas tychto styroch dni kupat. Dnes bola voda obzvlast super. Sice este dost chladna, ale musim si zvykat, na Dedinkach (kam putujem v polovici jula) vraj ma voda velmi malo stupnov. Uvidime... ale ta dnesna bola natolko priezracna ze som videl do hlbky asi dvoch metrov. Proste raj.

Inak sa ucim... no... hlavne Priatelov pozeram a medzi jednotlivymi epizodami si vypisujem furt tie "dolezite" poznatky. Uz som presiel cele skripta, takze s vypisovanim je koniec. Uz mi zostava len sa to naucit $$:-))$$. A este som zacal trenovat WarCraft III. Neviem ako dlho ma to bude bavit, ale zatial ma to bavi aj ked ma sundava komp na obtiaznosti easy. Takze takto si nazivam... asi idem nieco zjest, lebo zatial mam o tri kila menej ako je moje osobne maximum.

P.S.:Uspesne som ukoncil AZ Winamp, trvalo mi to pat tyzdnov a jeden den. Co je na jednej strane o 6 dni viac ako minule, avsak, vzhladom na to ze som teraz (na rozdiel od zimy) bol oooovela viac vonku a este som si stihol pozriet niekolko filmov a takmer celu prvu seriu The Friends, je to skvely vykon $$:-))$$. Mimochodom uz sa do niecoho takeho minimalne rok nedam uvrtat $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára