utorok 7. júna 2005

Zaprsi, ci nezaprsi?

To je otazka...Po tom co som sa vcera doobeda ucil (prebral som asi tak 15% uciva) a po tom co sme isli okuknut kompjuter a vsetko okolo toho, som vyrazil na bajk.

Pocasie vyzeralo vselijako, ale veril som ostatnym, ze prsat nebude... pre istotu, keby mi bola kosa, som si vzal koselu.

Aj ked som Tomasovi este niekedy o jednej napisal, ze na mna nemusia cakat, cakali. Sice nie na mna, ale na Patku a Dupiho ale to je vedlajsie. Tych dvoch som stretol pod mostom, ako si Dupi fuka kolesa a ze uz nevladze... kedze aj Pata mala zadne nejake little makke, nastupil som ja a moja pumpa. Dupi mi ju prerobil na taku aby sedela na Patin ventil (ani som nevedel ze sa to da) a uz som fukal. Dupi sa este stazoval ze ho boli ruka a ze bol cely vikend sam doma... no co tam asi tak robil $$:-i$$.

Tak sme teda vsetci (okrem nas troch a Tomasa este Pista) vyrazili.

Kupodivu svietilo slniecko a bolo nadherne. Na checkpointe zvanom Pri dvoch bufetoch (kedze su tam dva bufety $$:-i$$) sme stretli Jana a este jedneho typka, ktory neviem ako sa vola... bud Ludo alebo Rudo.. $$:-))$$. Fukalo nam do chrbta, takze aj korculiari to zvladali ako sa patri.

My s Pistou sme neustale vyrazali dopredu a zase sme sa vracali, predsa nepojdeme sedemnastkou $$:-i$$. Prebrali sme rozne veci tykajuce sa buducnosti informacnych technologii a dozvedel som sa ze Pista chce rozbehnut kseft na ktory potrebuje 500 mld. Sk.... tak som mu prislubil ze az budem prachaty tak mu to zainvestujem $$:-))$$.

Aby som to skratil - isli sme az do Cunova, tam sme posedeli, popili (ja drzim kofolovu dietu, lebo mi to nejak nerobilo dobre - pobolievala ma z toho trosku hlavicka, takze davam len vodu), pokecali. Tu nastal moment, kedy trosku sprchlo, ale to bolo len par kvapiek, takze pohoda. Opat sa vycasilo a my sme vyrazili spat.

Vsetci hladni ako vlci, vsetky bufety zatvorene (oni snad zatvaraju o siestej alebo co...), takze sme im ani kseft nemohli urobit. Ja som este od Dupiho chcel bootovacie instalacky win XP, ale niekomu to pozical. Tak volal tomu cloveku a ten ze to pozical niekomu dalsiemu... no nic, poziciam od svagra $$:-))$$.

Domov som prisiel v poriadku, nieco pred osmou, rodicia uz rezignovali na to aby mi hovorili, aby som chodil skor domov $$:-))$$.

Nuz a dnes rano som sa dozvedel uzasnu vec - Lindsay Lohan ziskala MTV movie award za najlepsi zensky herecky vykon v Mean Girls $$8-D$$, co mi len potvrdilo ze mam skutocne dobry vkus $$:-)$$.

2 komentáre: