piatok 10. júna 2005

Optim v suchu

Takze uz fakt len ten pokaslany opravak zo SaPka $$;-)$$Aj ked sa mi absolutne vobec dnes nechcelo ist do skoly, tak som sa predsa len prekonal, uz len preto lebo som bol zvedavy ako som tu Optimalizaciu vlastne domrvil.

Cestou do skoly som si v pamati neustale premietal co som tam vlastne popisal a rozmyslal som ci to asi tak bude stacit. Ked som vychadzal z vytahu na tretom poschodi NASHO D-bloku, tak som mal na jazyku slova: "S lutostou vam musim oznamit, ze dnes, kratko pred jedenastou hodinou nas navzdy opustila nadej. Zomrela ako posledna."

Lenze nevyriekol som ich... ani som nemusel, pretoze nebol dovod. Optim som dosolichal na 57 bodov, takze opat moja oblubena trojka minus. Dakovat mozem jedine Nelderovi a Meadovi a svatej prozretelnosti ze ma donutila spravit jeden krok tejto prekliatej metody, co mi zarucilo dva body a tak som sa prehupol zo znamky styri na vyssie spominanu 3-.

Niekto tam hore ma musi mat fakt rad, alebo mam nejaku tajnu magicku moc, o ktorej zatial neviem, resp. ju neviem pouzivat $$:-))$$. Ale pokial sa mi aj nadalej bude darit tak ako doteraz, tak je mi jedno co za tym stoji, podstatne nie je aky ste, ale co ste vykonali.

Mimochodom dnesna noc by mala byt opat jedna z najlepsich, ak nie najlepsia vobec $$;-)$$. Mam totiz oslavu narodenin so vsetkymi ktorych mam nesmierne rad, takze dufam ze na to tak skoro nezabudnem $$:-)$$.

2 komentáre:

  1. Vsetko najlepsie k 21.Napis ako ti tento medznik ovplyvnil zivot.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekne dakujem :-) Urcite o tom napisem, ale bude to az v mojich pamatiach a ver tomu ze ta knizka bude pekne mastna ;-) :-))

    OdpovedaťOdstrániť