sobota 25. júna 2005

2500 km

za tri mesiace Z toho nadpisu a perexu su jasne dve veci - za stvrt roka som presiel tolko co za cely rok 2004 a tou druhou vecou je ze plan plnim na nieco vyse 50%.

Piatok
Rano mi zavolal Koldo ze sa ide na hradzu a ja ze dobre. Cas znel na 13:00... Povodne som chcel ist sam, lebo vo stvrtok vecer nebolo na ICQ nikoho okrem Zuzu a ta bola veeelmi znicena. O jednej som bol na dohodnutom mieste. O par minut sa dostavili bratia Stablinski (Koldo a JaKo), o nieco neskor aj JT. Koldo volal Ivke, ze kde je, ona ze u babky, ze okolo tej druhej by mohla vyrazit. Zatial sme cakali na Patku, ktora pre zmenu volala ze ma nejaky problem.

Zo spominaneho problemu sa vyklul dopravny gordicky uzol, t.j. ze ju nechceli auta pustit cez cestu... no sak sa tam strcim, nie? $$:-))$$. Kedze bolo 3/4 na 2 tak Koldo este checkol Ivku a ona ze mozeme pomaly, ale fakt pomaly vyrazit. Tak sme vyrazili tak pomaly ako sa len dalo, aby sme nepadali z bicyklov.

Pri rusoveckom jazere sme ju par minut cakali, az sa rozhodlo ze JaKo, JT a ja pojdeme do Areny a tam pockame na zvysne trio - Patku, Ivku a Kolda. Tak sa aj stalo... po ceste lesom som sa pekne zrubal na spadnutom konari stromu. Ale nic sa mi nestalo... ziadne odreniny, skrabance, modriny... proste nic. Zivot je velmi nespravodlivy - ked zrovna mam naladu na stazovanie sa tak nemam dovod sa stazovat.

Ked sme v Arene doplnili tekutiny, vyrazili sme smer cunovske jazera. Po ceste sa nam stratila trojica Ivka, Patka a JT, tak som isiel omrknut ze co sa deje. Zistil som ze Patka si obzera ovecky a ze mame ist zabrat nejaky fajny flek. Poviem vam - voda bola uplne uzasna... priezracna, tyrkysovo modra a prijemne chladiva. Proste dalsi raj na Zemi.

Ked sme sa tak trochu poobhadzovali loptou a ja som citil ze mam tak akurat dost, vyliezol som z vody a slnil sa. Teda prevazne prednu cast som sa snazil slnit, lebo brucho mam oproti chrbatu biele asi ako... to sa snad ani neda prirovnat $$:-))$$. Nasledovny plan bol povodne taky ze zaskocime k Marekovi, ale napokon sme si to rozmysleli, pretoze Patka sa ponahlala domov, rovnako ako Ivka, ktora bola po stvrtkovej noci a piatkovom rane dost mimo (oslavovala oficialne nadobudnutie bakalarskeho titulu), JT isiel odprevadit Patku domov a mna doma cakal skvely mexicky sojovo-fazulovy gulas $$8-D$$ a bratia Stablinski (mimochodom to pomenovanie je kvoli bicyklom, na ktorych maju obaja napis Stablinski) sa prisposobili.

Sobota
Okrem toho ze som pozeral The Friends a ucil sa (ale fakt $$:-i$$) som vybehol von plnit plan 10K. Ked uz som bol na hradzi, prebehol som vsetky funkcie tachometra, medziinym aj Totodo (ako ja s laskou vravim tótodóóó), co je celkova najazdena vzdialenost a este som si tak pomyslel - nuz dnes tych 2500 nedam. Ale ked uz som bol zase naspat (akoze som to prebehol nakoniec a zase som sa vratil k mostu) chybalo mi 19km. Domov to mam nejakych 8, ak to vezmem cez Ruzinov tak 10 a tych 9 sa niekde nahrabe.

Ak mam pravdu povedat uz odtial sa mi vazne nechcelo. Ale prekonal som sa a tych 19 som nejako presiel. Prisiel som pri tom celom na zavaznu vec - z bicyklovania ma paradoxne nebolia nohy ale ruky... zaujimave. Moja bilancia teda znie 2500 km za 93 dni (resp. kedze plan oficialne zacal az 1.4. je to za 86 dni), ale ak zaratame ze som 41 dni na bicykli nesedel, vychadza to 48km denne... Celkom slusne. Priemerku udrzujem tesne pod 20km/h, ale pozvolna ju aj zvysujem... mozno o par dni sa tej dvadsiatky dockam.

Ak by som pokracoval vo zvolenom tempe aj nadalej, mal by som 30.9. 5300km... ak by som odteraz isiel podla planu (t.j. tych 54 a nieco denne) tak by som to vytiahol na 7800km. Nuz a aby som plan splnil, musel by som denne prejst 77km. To je este stale v ramci normy. Drzte mi palce $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára