štvrtok 2. júna 2005

Oslavujeme jubileum!

Nie je 10k ako 10 000 $$;-)$$Vdaka vasej vydatnej pomoci som dosiahol vyznamny pocet navstev. Desattisic. Znie to zaujimavo $$:-)$$.

Mam v plane dosiahnut aj inych 10 000 ale v tom mi asi moc nepomozete. Ano jedna sa o moj fenomenalny plan 10k. Ale ten prenechajme cestam a chodnikom $$;-)$$.

Dosiahnut navstevnost 10 000 mi trvalo presne 292 dni, co nam dava priemer 34,25 cloveka denne. No ono je to little skreslene, because asi 1/4 tych navstev tvorim ja $$:-i$$. Kto by to bol povedal, ze je to presne 80% roku.

Nuz za tie 4/5 roku som sa do systemu bloguje.cz prihlasil 529-krat. Napisal som 404 prispevkov... no napisal... 50 z toho je garfield $$:-))$$.

Takze vam velmi pekne dakujem za prejavenu priazen a mozem odprisahat ze pokial mi to pojde, tak budem blogovat aj nadalej $$:-)$$.

$$OBR36071$$
(to zlte je denna navstevnost a to zelene je tyzdenny priemer dennej navstevnosti $$;-)$$

$$OBR36070$$


1 komentár: