nedeľa 12. júna 2005

Este to nevzdavam...

...ja tych desat litrov dam aj keby som sa mal rozkrajat! $$:-///$$Mno... az tak vazne to zas nemyslim $$;-)$$. Podstatne je, ze som dospel do stadia, ked sa nemam ist kam bicyklovat $$:-))$$. Nie ze by tu v okoli Blavy nebolo dost miest ktore by som chcel navstivit... ale bud su daleko alebo som tam uz bol tolkokrat, ze ma to tam nebavi $$;-)$$.

Dalsou variantou je to, ze by som cesty kombinoval, ako vcera, ked som isiel smerom na most a nakoniec sa z toho vyklula jazda okolo Slovnaftu. Pripadne dnes som isiel cez Most pri Bratislave akoze na Kosariska, ale ked som tam prisiel, tak som nezastal, ale isiel dalej a prebehol od Dunajskej Luznej k Samorinu a potom spat, cez Rovinku az domov.

Este sa chcem ist pozriet do Devina, ze ako to tam vypada... no a tym vycerpam vsetko co je v dosahu 30km $$:-))$$. Asi sa predsalen pojdem raz pozriet do Trnavy, ktora je vzdialena okolo 50 kilakov, potom do Malaciek, pripadne na Slovensko-Cesku hranicu, co je tiez dost daleko $$;-)$$.

Podstatne je, ze ak by som chcel este uspesne dokoncit svoj plan, musel by som od zajtra kazdy den prejst 74,53km $$;-)$$ (pre porovnanie, vcera som dal 22 a dnes 36 $$:-)$$). Ak by som od zajtra pokracoval podla povodneho planu (nieco vyse 54 denne) tak by som celkovo spravil 7757km, nuz a ak by som pokracoval ako doposial, tak by mi to vystacilo ledva na 4450 kilometronomov (ako s radostou volam kilometre $$:-i$$).

Ale ak by sa pocasie fakt ze umudrilo, tak myslim ze by aj chut bola a tym padom aj vysledky $$;-)$$

2 komentáre:

  1. No ja sice ziadne plany nemam ale rad ti pomozem s tymi tvojimi... kedze mam uz od piatku prazdniny tak sa kedykolvek a hlavne velmi rad pridam aby sme spolu prebajkovali cele slovesko..teda aj okolie bratislavy bude pre zaciatok stacit :-D Uz sa velmi na to tesim... PS: chcel by som zorganizovat jednu akciu na bajkoch spojenu aj s opekanim a stanovanim.. ratam s tebou... Pekny den prajem... JA (sak vis kdo ne???)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. když už budeš u těch česko-slovenskejch hranic, tak bys rovnou mohl jet domů zkratkou přes Pardubice :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť