štvrtok 23. júna 2005

Two days, two trips

A ucit sa bude kto? $$:-i$$ Neviem cim to je, ale furt mam dojem ze si niekto moze mysliet ze pisem o nejaych drogovych uletoch... ale co, trip ako trip.

Streda
Takze co bolo v stredu... v stredu som dobehol do prveho bufetu, kde sa obvykle stretavame a tam nikto... ale sak to je normal. O stvrt hodinky mi vola Zuzka ze ma cakaju pri cisticke... tak som tam dobehol a tam len ona a Kirso. A to este Kirso si iba vypytal pumpu a utekal k Jancovi mu pomoct nafukat koleso, lebo to ma nejake divne ze s jeho pumpou to nejde... Kym vsak odisiel dobehol Koldo s JTim. Chceli sa ist kupat, ale kedze pocasie bolo nic moc, rozmysleli si to a isli sme len do Rusoviec do krcmy. Dokonca som si dal aj zmrzlinu... oproti nam boli upravene stoly a prestrete... sme rozmyslali ci to je na svadbu alebo na kar.

Ako si tak sedime, tak sa zrazu rozprsalo, Kirso volal ze nepride ani on a logicky ani Janco. Dazd ustal a my styria sme sa vybrali domov. Ako tak vychadzame tak tam dobehlo asi 25 ludi v ciernom, co vyriesilo otazku svadba/kar.

Cestou domov sa nestalo nic zvlastne, az na to ze som prebehol na cervenu, co som si prisam vacku ani nevsimol, ale Zuzka ma na to upozornila. Co ja si teda pamatam tak tam semafor vzivote nebol... ale uz je.

Stvrtok
Tak dnes bolo jasne ze kupat sa budem aj ja, lebo slniecko svietilo odusu... Ako to tak nestiham, tak mi este zavolal Kirso ze kde som, ja ze uz skoro tam a on ze ci ma ist na korculiach ze kam ideme a ci fuka. Tak som mu oznamil ze moc nefuka a ze asi ideme iba na rusovecke jazera. O par sekund som dorazil do toho prveho bufetu a tam JaKo a Zuzka a JaKo ze ideme do Cunova a ja ze Peto volal... blablabla... Tak teda Zuzka ze mu zavola, lenze mal vypnuty mobil (ako sme sa neskor dozvedeli bol vybity). Tak sme tam cakali a napokon sme vyrazili pomalicky, ze vsak on nas dobehne.

Po ceste volal Koldo ze kde sme a este Kubo. Tak sme im oznamili ze sme pri jazerach ze nech tam pridu. Ja a JaKo sme sa hodili do vody, trochu sme sa poobhadzovali loptou, zatial co Zuzka naberala bronz. Aj ked ako vravela, bola namazana UV 12tkou tak neviem co uz len chcela chytit.. nejaky smejdacky bledy bronz.

Koldo sa zase ozval, ze sa musel vratit tam odkial isiel, takze nepride. Kubo bol niekde strateny, zatial co Kirso nas v pohode nasiel a bol predsa na korculiach. Ked sme ako-tak uschli a Kubo nas bezpecne nasiel, vybehli sme do Areny (to je ta krcma v Rusovciach kde bol v stredu ten kar).

Po kofole sme sa rozhodli ist na pizzu k Marekovi do Cunova. Avsak... to by ju museli robit. Po ceste som navrhol uplny flame problem - ci je draha sinusu rovna obvodu kruhu. To sme riesili v podstate celu cestu do Cunova, az to prislo do bodu, ze si Kirso vypytal od casnicky papier a pero a riesili sme na papieri. Nic sme nevyriesili, takze ma tak napada, ze si mam nakreslit sinus a odmerat to snurkou. Ako som spomenul na zaciatku tohoto odstavca, pizzu v Cunove nerobia... az zajtra. Smejdi. Tak sme to zase otocili do Rusoviec.

Tam sme si nieco dali, aj keby ste ma bili tak si nespomeniem ze co (smz. si to pamatam, len sa mi to nesce vypisovat $$:P$$)

No a potom uz sme isli pomaly ale iste domov. Doma na mna nikto nekrical, ani ziadne vyhrazky som nepocul, z coho usudzujem ze teoreticky by som mohol ist aj zajtra...

3 komentáre:

  1. no to já bych něco ráda napsala, ale nic si nepamatuju.. :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. noooo...po strede nejde utorok...ale inac ten den bol fajn....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pre boha ziveho... aspon vidis aky som uz z toho vsetkeho zmagoreny :DD

    OdpovedaťOdstrániť