sobota 11. júna 2005

Po roce vanoce...

...alebo skor narodeniny? $$;-)$$Clovek by nepovedal ze narodeniny su kazdy rok... a ono fakt. Tak mam o rok viac... zatial mi to este nevadi, ale ten cas sa blizi $$;-)$$. O takych 15 rokov budem s laskou spominat na tie sladke casy okolo roku 2005 $$:-))$$.

Aby som v tom nebol sam, Daska sa narodila den po mne (hura, nie som najmladsiii $$:-i$$), tak sme to oslavili spolocne. Kedze si toho pamatam biedne a este mensia je miera mojej chuti si na vsetko rozpamatavat, hodim sem iba par fotiek s mojimi inteligentnymi komentarmi $$;-)$$.

$$OBR37340$$
(Janco v imitacii Michaela Jacksona... vydarene, vsak? $$;-)$$)

$$OBR37341$$

$$OBR37344$$
(Ehm $$:-i$$)

$$OBR37347$$
(jou rappa, jou $$:-i$$)

$$OBR37338$$
(podpis karta nesmie chybat $$;-)$$, je tam napisane: "Ked mas tie NARODENINY... co by si povedal na rande s kouckou, ako je tato? Je tu vsak mozno jeden problem..." a vo vnutri je zrkadlo a pod nim napisane: "TOTO je ten problem! Vesele narodeniny!" $$:-))$$)

$$OBR37343$$
(no comment $$:-i$$, ale sekne mi, ze? $$:-i$$)

$$OBR37331$$
$$OBR37333$$
(tak tuto naprosto genialnu vec, ktorej sa nadava Phlat ball som dostal... ak mam pravdu povedat, cakal som nieco menej praktickeho a viac uchylneho $$:-))$$, ale ako Katka povedala: "Schvalne sme vybrali nieco neperverzne..." $$:-))$$, asi ma moc dobre poznaju $$:-i$$)

$$OBR37345$$
(Monika, Ja a Katka, tieto dve damy som vcera vecer najviac zabaval... no zabaval som hlavne seba a oni sa tak nejak pridali $$;-)$$)

$$OBR37335$$
(moja spoluoslavenkyna $$:-)$$)

Ej, veru pekna oslava to bola... aj ked kvoli prebiehajucemu skuskovemu obdobiu a bliziacim sa statniciam (Ze Ivi? $$;-)$$), nas musela hromada ludi predcasne opustit... Niektori na dlhsie ako som si myslel (Monika ide na 3 mesiace do Edinburghu). Skromne musim povedat ze to neprekonalo vysoku latku nasadenu Zuzkou a Dupim, pretoze ich oslava bola famozna... tato nasa bola "len" skvela $$:-))$$.

Nuz a jeden bonus na zaver:

$$OBR37339$$
(skoda ze sa napokon uhla... alebo som uhol ja... alebo obaja? $$:-))$$ Ale licko si uz veru neumyjem $$:-i$$ (nie ze by som si doteraz tvar umyval $$:-i$$))

10 komentárov:

  1. super oslava..:) to jááá jsem si válela šunky někde u kostelce a bylo vystaráno :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale ty si predpokladam neuhla... ani raz :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paradna oslava!!! Super parta, super darceky, super ucet :) Niektorym brucho nevydrzalo a museli sa najest (jj, aj ja). Za chvilku sme sa vratili (asi o hodku - mozno menej ;) ) a polka ludi fuc. Ako si povedal, niektori museli cestovat, inych zase statnice cakali, fukoty. Hlavne, ze sme boli zase raz pohromade a to je velmi dolezite.
    PS: Preco nemas 5x do roka narodky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. PS: Este raz vsetko najlepsieeee k tvojim narodkam. Btw, nikde si nenapisal kolko mas :) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sak sa ty neboj, aj ini maju narok na narodky :D Btw sak to seci vedia, ne? :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 4Jimi: neměla jsem zapotřebí :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oslava bola supeeeeeer.....bola dobra zabava az na to, ze vela ludi poodchadzalo..ale inac paradicka!!!!!
    Musime zopakovat...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pravdu dis, Zuzi :-) Ked tak rozmyslam, tak najblizsie mame asi my dvaja meniny ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ej, veru, ako som sa splietol, najblizsie maju Janovia a Petovia :-)) stvore meniny... to sa ale musi oslavit :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No ja sa tiez pripajam k tomu ze oslava bola ako vzdy vynimocna...len ma trochu mrzi ze niektori ludia odtial odisli skor bez toho aby nieco povedali a potom ked som ja isiel prec (samozrejme tiez skor)tak som sa s nimi nemohol rozlucit... ale je mozne ze len ja som o tom nevedel ze zdrhli a vsetci ostatni hej :-)Ale oslava to bola ako je uz u nas zvykom jedinecne vynimocna... To bude as i tym ze je tolko vynimocnych ludi pokope(moji kamarati) :-)

    OdpovedaťOdstrániť