sobota 18. júna 2005

Vojka trip & Monica's Leaving Party, part one

Lava strana hradze Vcera som sa zobudil a nikde nikto. Vosiel som do obyvacky a tam ma ako obvykle cakali ranajky. Tak som ich zblajzol a checkol som noviny. Nejak stracam prehlad vo svetovom diani... spravy nepozeravam vyse roka a noviny prebieham len tak aby sa nepovedalo.

Pomaly som si zacal spominat, ze mam hovorila nieco o tom ze pojde k babke. Tak je asi tam. Zapol som kopjuter a nasledne mobil. Prisla SMSka. Kirso, ze o jedenastej sa ide na bajk. Vtedy som este uvazoval ze mu napisem ze nejdem, lebo sme chceli ist do obchodu kupit vacsiu kartu do fotaku a nahradnu baterku.

Prisla mama a na ICQ sa objavil Kirso. Mame som povedal ze idem na bicykel a neprotestovala, tak som to oznamil Kirsovi. On ze ide aj Zuzka a Dupi. No super $$8-D$$.

Tak som este chvilu bludil v skriptach a vypisoval si nejake "dolezite" fakty ako to robim uz dva tyzdne (a k nicomu rozumnemu to nevedie, ale co uz) a vyrazil som. Vlastne nevyrazil, Dupi este volal ze bude meskat. Nic neobvykle $$;-)$$.

Dobehol som na stretavacie miesto a trochu som sa tam bicykloval hore a potom aj dole a zase hore... Zrazu mi zavolala Zuzu, ze uz vyrazaju... no dost dobre vzhladom na to ze sme sa mali stretnu o 4 minuty $$:-))$$. Tak si nabehavam kilaciky a zrazu sa objavi Kirso a za nim v zavese Zuzka. Volaju Dupimu aby zistili ze ako je na tom a on ze o chvilu ide z domu. Takze mame cas doplnit luft do kolies.

Kedze Slnko pecie ako dive, davam si dole tricko, v com ma nasleduje aj Kirso a Zuzka mu vycita ze jej povedal aby si nebrala plavky. O chvilu sa stretavame s Dupim. Je 3/4 na 12. Vychutnavame si lavu stranu hradze, ktora je ako obvykle totalne vyludnena. Na druhej strane musi byt tlacenica, lebo pocasie je naprosto skvele.

Prvy bufet prisiel niektorym osobam ako zasah z neba. Oslobodenie od slapania. Sedime a vychutnavame zasluzenu odmenu - vychladenu kofolu $$:-)$$. Vacsina cesty je vsak este pred nami, tak opat vyrazame. Kedze je Slnko skutocne intenzivne zacina sa uvazovat nad opalovacim kremom. Ja ako jediny clovek co mam vybudovany skvely hnedy povrch sa potichu vysmievam zvysnemu triu spolucyklistov.

Hamuliakovo - pada navrh, ze Dupi s Kirsom to pojdu presmejdit, ze snad v piatok naobed nejaky antiopalovac schrastia. My so Zuzkou slapeme dalej. Avsak Zuzka ma nefunkcny tachometer, ukazuje nulu. Myslim ze problem je v snimaci, tak zastavujeme. Zuzu s tym nieco porobi a hla, uz to funguje $$8-D$$. Sice to ukazuje iba mile a nie kilometre, ale aj tak dobre.

Nasi dvaja makaci nas dobiehaju s tym ze Dupi sa stazuje ake je Hamuliakovo strasna dedina, ze tam nic nemaju. Niekde okolo tohto casu sa objavuju prve obavy zo silneho vetra ktory nam fuka do chrbta. Spat to bude smrt. Obzvlast pre Zuzku, kedze jej osobne maximum je 60km za primeranych podmienok.

Postupne sa dopracujeme k Samorinu, pricom ja so Zuzkou oddychujeme v blizkom odpocivadle a Dupi s Kirsom opat vyrazaju do ulic, teraz o pozanie vacsieho mesta s nadejou ze opalovaci krem bude. Ako tak so Zuzu sedime, pozorujeme hromadu komarov, co si len tak sedia na drevenej konstrukcii odpocivadla. Teda kym sme prisli na to ze su to komare (ja som tuto tezu od zaciatku odmietal ale Zuzka ma neustale presviedcala ze su a skutocne aj boli) tak to chvilu trvalo $$:-))$$.

Komare stale lezia a my stale cakame. Uz pol hodiny. Konecne sa makaci objavuju a maju. Maju aj opalovaci krem aj poznatok ze Samorin je rovnaky zapadakov ako Hamuliakovo. Hura $$:-i$$. Trio spolucyklistov sa postupne natrie aj tam kde netreba $$:-i$$ a odfotime sa pri Dunaji. V tychto koncinach je neskutocne siroky. Slovenske more.

Vietor je tu ohromne silny. Co je na jednu stranu pekne, lebo Zuzka dosahuje svoje osobne maximum - 20 mil v hodine, ale na druhej strane to trosku deprimuje. O par stoviek metrov uz sme na stanovisti kompy. Pride o stvrt hodinky takze mame cas sa vyfotit. Kirso nebezpecne spusta samospust a nechava fotak na vzdialenej rampe - jedine miesto kde sa dal polozit. Kedze sa blizia nejake potmavsie osoby (a nie je to tym ze by boli opaleni), fotak radsej schovava.

//Povodne som to chcel smyknut do jedneho ale nemam na to nervy... je toho moc, takze tuto to useknem a pokracujeme neskor $$;-)$$ //

2 komentáre:

  1. Tebe kazde rano urobia ranajky? Mas fakt dobrych fotrovcou. A to, ze nepozeras spravy, hmmm..... Ja sa aspon na pol hodku odtrhnem od kompu ;)...
    Tlacenica na druhej strane asi nebola, kedze bol piatok. Ale dnes urcite bude. A tomu ver, ze Hamuliakovo je dedina a nie ako kazda ina. Ale Dednina, kde nemaju nic!!! Natrafili sme na kolotoce, na ktorych sa nik nevozil. A kde ich mali umiestnene? Predsa na hlavnej ceste. Jednoducho maju v tom bordel :) A Samorin ani nebudem spominat. Na taku dieru len tak nenatrafis. Sami cigan, sami madar (cest vynimkam).
    Yep, tesim sa na dalsi blog (part 2).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja len tolko ze bolo uplne super..co sa tych plavek tyka tak som vravel len o spodnej casti (samozrejme dvojdielnych plaviek). Kedze v tom by sa dost blbo slapalo.. teda aspom mne... A na konci zuzu dakovala ze si ich nebrala lebo takto mala spalene len ramena :-) A co sa tyka samorina tak tam maju celkom salene macky...dupi by mohol rozpravat :-D tak sa zlakol ze si skoro aj "zablatil" cyklisticke nohavice..njichichichichiiiiiii

    OdpovedaťOdstrániť