streda 8. júna 2005

Dva najlepsie darceky...

...prisli little predcasne $$;-)$$Teda neviem ci tie darceky su najlepsie, ale momentalne to tak urcite vnimam... a coze som to teda dostal? $$;-)$$

Akokolvek to bolo neocakavane a rychle, kupili sme novu masinku... akoze pocitac. Nebudem vas trapit detailami zostavy (pretoze by ste mi este viac zavideli ako doteraz $$:-i$$), ale poviem vam ze je to proste delo... nieco naprosto uzasne $$8-D$$.

Poviete si: "Ako malo staci dietatu k radosti", ale ono je to vazne super vec $$:-))$$, no nic, ukazem vam aspon ako to vypada $$;-)$$.

$$OBR36857$$

$$OBR36858$$

$$OBR36859$$

$$OBR36860$$

$$OBR36861$$

$$OBR36863$$

A ten druhy darcek? No, isiel som do skoly, pozriet sa na vysledky Akcnych clenov... a ze trojka... nuz pekne, pekne. Najviac na tom tesi to, ze tento darcek som si vyrobil svojpomocne $$:-))$$, resp. uplne sam. V podstate som do skoly isiel len na skok, tak som aspon zavolal Viktorovi ze to napisal horsie ako ja $$:-i$$ a stretol som este par znamych ludi, okrem ineho Dasku, ktora ma upovedomila, ze nasa spolocna oslava bude (ona ma narodky den po mne), takze v piatok mam o zabavu postarane $$:-)$$.

1 komentár: