pondelok 30. januára 2006

Mal by som sa tesit...

...ale radost neprichadza.Hura. Spravil som aj posledne tri skusky, tzv. silnu vikendovu trojku, kedze terminy skusok boli v piatok a pondelok. Dynamiku Procesov, moj nesmierne oblubeny predmet, odvazim sa tvrdit ze najoblubenejsi z celeho studia, som spravil na krasnu dvojecku. Nasledne potom PPRC na 3- a AMS na trojecku. Takze mi uz chyba iba ta (vulgarizmus) robotika a potom poviem siedmemu semestru nadobro zbohom. Ach ta robotika. Mimochodom - docital som Harryho Pottera. Akoze sestku. Je fakt zvlastne citat knihu najprv v anglictine a potom v slovencine. Dokonca by som povedal ze je ten pocit neopisatelny... (to aby som ho nemusel opisovat). Kazdopadne, aj ked som to cital po druhy raz, ma to dojalo az k slzam. Tete Rowlingovej skutocne zavidim jej talent. My, obycajni smrtelnici, s obycajnymi Dennikmi akychsi obycajnych kapitanov, ci nebodaj nepodarenymi parodiami na StarGate, o niecom takom mozeme len snivat. Nuz a co by to bolo za blognutie, ak by tu chybali moje Zhovadeniny™ (mozno by sa oplatilo na to vyrobit aj specialnu rubriku... who knows):

2 komentáre: