piatok 13. januára 2006

Nie je tyzden ako tyzden

Alebo je?Dalsi tyzden za nami. Aspon co sa tyka tej pracovnej casti. Mnohi z nas zazili svoje prve skusky tohto semestra. Ja dokonca dve. Ake boli? Robotika Fuj. Presne slovo fuj sa mi vybavi ako prve ked si spomeniem na robotiku. Dalsi z predmetov typu "cvicenia nemaju nic spolocne s prednaskami" z podskupiny "bud sa to nadrtis alebo koncis". Ziadne logicke zazemie, a ak nejake, tak prebrane z predmetov co sme mali uz predtym (v tomto pripade Akcne cleny). Kazdopadne som sa nieco naucil, ci uz z toho co som si na prednaskach poctivo zapisal (a ze toho bolo fakt kvantum, naposledy som takto poznakoval v prvom rocniku na Matalyze), alebo z toho co sa ku mne dostalo nejakym zahadnym sposobom. Informacia, ze veci odprednasaneho boli na skuske zastupene ledva 40% snad ani nestoji za spomenutie. To zacina byt akoze normal. Od robotiky si neslubujem vela. Aj ked tato motyka je velmi nachylna na vystrelenie. Len ci som jej poskytol dost streliva... DASR Volitelny predmet, a.k.a. podvod roka. Vsetci sme sa tesili na pohodu s tetuskou Ing. Flochovou, ktora nas bohuzial opustila a utiekla na FIIT... ze sa nehanbi. Predmet po nej prebrala doc. Kralova. Mam z nej zmiesane pocity. Posobi na mna velmi nesympaticky, ani neviem preco. Kazdopadne, cvika a prednasky sa pomerne dobre prelinali, avsak zly a totalne nevhodny cas (stvrtok poobede) mi zarucil navstevu troch prednasok. Mozno styroch. Rovnako ako pri robotike, aj pri DASR sa mi postastilo splasit volajaky matros, celkom bohato vyplnena webpage sa skutocne ceni (niektore predmety maju na webe ledva sylaby). Videl by som to optimistickejsie ako robotiku, uz len preto ze zapocet vyzera znacne lepsie. Nuz a aby to nebolo len o skole (viem, ze mate plne zuby tej svojej $$:-))$$), tak vam poviem ake mam novinky. No.. nic moc. Taky hlavny prvok v mojom lajfe je, ze som si dal vyvolat nejake fotecky a dve som si uz aj zaramoval. Inak sa chystam na sadenie pazitky, ktoru si idem pestovat a v jednom kuse si kreslim napis "Nudlantis", co by mal byt nas pripravovany film. Uz mi sice dochadzaju fonty, ale ja este na nieco pridem. A este som sa dal na nahravanie Alfa. Uz mam 4 epizody, takze ak Markiza odvysiela skutocne vsetkych 102, tak budem mat dalsi cely serial. Tesim tesim. Hm... to je asi tak vsetko co som chcel. Prijemny vikend $$;-)$$

5 komentárov:

  1. pestovat pazitku ?? ..zaujimavy napad.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koksooo, tak v tomto clanku mas najmenej smajlikov :o). ale k veci. Takze ty mas za sebou 2 skusky. h, ja som mal v prvom tyzdni 3 skusky. Pon, str a pia. Akoze peklo najvacsie. Fotky su very nice. Dobre si si vybral. Inac kde sa nachadzam ja :-! ...?
    Btw, pisal si clanok v piatok 13? Asi preto tak malo smajlikov :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to pestovanie pazitky som nepochopila???s nou budes natacat ten film :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nieeee... to su dve mimoseba iduce veci :D

    OdpovedaťOdstrániť