utorok 3. januára 2006

Silvester 2005 part I

Prva navsteva Pardubic26.12.2005 Rano sa clovek zobudi a tesi sa. Poznate niekto takyto pocit? Ak ano, tak viete co som prezival pocas rana druheho sviatku vianocneho. Dobalil som este nejake viac ci menej podstatne veci a pelasil som na flaaak. No... pelasil... tato ma odviezol $$:-i$$. Do flaaaku som uspesne nastupil, jemne som vyhodil tetusku sediacu na mojom fleku a usadil som sa. So sluchatkami v usiach mi trojhodinova cesta ubehla ako voda Dunajom a ja uz som si to stradal z nastupista do hlavnej budovy Hlavního nádraží v Pardubiciach. Trochu som sa poobhliadol a zbadal som dve osoby. Dve najsamnajviac podivne osoby. ZuSku a Leňulku. Tak sme sa zvitali a po kratkom cakani ma vpravili na nejaky bus. Tam som si osviezil pamat, pretoze som objavil stare dobre cvakatka na listky, ktore u nas few years ago tiez fungovali. Clovek by predpokladal, ze MHD je na to aby vas dopravila z bodu A do bodu B, pripadne do bodu C, ktory je od bodu B vzdialeny nanajvys 50 metrov. Omyl. Pardubicka MHD (alebo aspon ten podivny spoj, ktorym sme sli) funguje na principe ze vas z bodu A (v tomto pripade Hlavní nádraží) odvezie do bodu D, ktory ma s bodom B spolocnu maximalne mestsku cast. A aj o tom by som sa odvazil pochybovat $$:-i$$. Ale inak to bol bus velmi pekny a novy... keby sme mali take aj doma, tak by to bolo super. Ked sme dopesikovali az pred ZuSkin barak, vrazili sme inside a riesili sme zavazne otazky zivota a smrti. Respektive ja som sa zvedavo vypytoval "Co je toto a co je tamto", pripadne som ZuSke na vsetko sahal a kazil to $$:-i$$, muhehe $$:-))$$. Potom sme chvilu pozerali na ZuSkino DVD z tanecneho kurzu a nasledne som bol donuteny obedovat $$:-i$$. Obed od ZuSkinej mamy bol vynikajuci, zial bohu moj zaludok nie je bezodny, tak som nezvladol spracovat vsetko co mi bolo nalozene na tanier $$:-))$$. Ked sme boli pekne napapani, stratili sme hodinu a pol zivota pri filme Richie Rich, po ktorom sme dopozerali tanecne. Kedze ZuSkin bracek je manik do AOE II (mozno aj do inych hier ale to som nezachytil) dali sme si particku On vs. ZuSka a ja. Naklepal nas ako stary perzsky koberec a nastal cas aby sme vyprevadili Leňulku na bus. Poviem vam uprimne, maju tam vacsiu kosu ako my v Blave $$yes$$, $$:-))$$. Po navrate spat do ZuSkinho bejvaku sa ona protestne zlozila na postel (zrejme kvoli tym zaludocnym problemom, ktorymi trpela uz few days ago) a ja som zabavil jej PC. Obcas ma poctila svojou blizkostou, tak sme si pozreli Futuramu a zbuchali sme par scenok do nasho pripravovaneho parodickeho filmu $$;-)$$. Ked uz mi oci klipkali a cas pokrocil nad 22:30 bol som ulozeny do ZuSkinej postele (pricom ona sa ulozila do obyvacky... bohuzial $$:-i$$, $$shifty$$, $$:-))$$) a zaspal som.
(ZuSka s Leňulkou a pokusaju narvat spacak do obalu)


(niekoho to riadne zmaha $$:-i$$)

27.12.2005 Rano ma prebudila ZuSkina macka. Zaskocili sme do obchodu a potom sa ZuSka pokusila narvat vsetky zvysne veci do batohu, co sa jej viac-menej podarilo. Este sme stihli pozriet na dalsiu epizodu Futuramy, ja som opat dostal nezjeditelne mnozstvo jedla na ranajky, rezen na cestu a uz sme pelasili na autobusovu stanicu. Po ceste sme vyzdvihli Janu, na stanici uz cakal Petroit s Jackom, casom dorazila aj Leňulka a Jogi. Toz sme nasadli na bus a podho do Police nad Metují.
(Jana a ZuSka)


(Jack)


(Leňulka)

5 komentárov:

  1. mno vypada to slibne, ale co budes blogovat dal, kdyz "jsme ti branili v psani poznamek"? :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebol by som Jimi, keby som si neporadil ;-) Hlavne sa staraj o to ako budes blogovat ty :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No jo jimi...zacina to zaujimavo..som zvedavy na pokracovanie. Nas silvester bol pohoodeeee...taky tipicky mestsky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zatial to vyzera super, som zvedavaco sa dialo dalej

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obedovanie je asi tvoja slabost :). U ZuSky si aspon nieco spapal, ale u nas si sa vyhovaral a pritom to bolo takto mnam mnam.
    Richie Rich... :P
    kaamo, tak u nas, ked je vonku -10 stupnov, tak v MHD je -20 ... uff, brrrr..
    Si si tym isty, ze tam davali spacak? Bo mne sa zda, ako keby tam narvavali celu izbu :)

    OdpovedaťOdstrániť